1

آزمندیان نیمی از دنیا را به جهنم برد!

  • کد خبر : 46857
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۹
آزمندیان نیمی از دنیا را به جهنم برد!
علیرضا آزمندیان از مروجان قانون جذب سالیانی است در این عرصه فعالیت دارد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، علیرضا آزمندیان از مروجان قانون جذب در ایران است که سالیانی است در این عرصه فعالیت دارد. وی که در همایش ها و سخنرانی ها خود کشکولی از مطالب درست و غلط را سرهم می کند و به خورد مخاطبان می دهد. نامبرده اخیر ادعا نموده است که با تصور و فکر کردن درباره بهشت قطعا بهشتی خواهیم شد و با تصور و فکر کردن درباره جهنم به جهنم خواهیم رفت!! همین قدر ساده لوحانه و بی منطق!

او می گوید: کسانی به جهنم می روند که به قیامت، به جهنم، به نکیر و منکر و فشار قبر، فکر می کنند و کسانی به بهشت می روند که فقط به زیبایی ها و گل ها فکر می کنند.

آزمندیان که تحت تاثیر عرفان های کاذب غربی و شرقی به انحرافات فکری دچار شده است در بخش دیگری از صحبت هایش انسان های فقیر را هم جهنمی می داند! و می گوید: … انسانی به بهشت می رود که در فقر و در جنگ زندگی نکند!!

یعنی آزمندیان هم اکنون بیش از 2 میلیارد انسان کره زمین را فقط بخاطر فقر جهنمی می داند! همچنین صدها میلیون نفر در سراسر دنیا را که سالیان سال با جنگ و خونریزی (که اتفاقا سرمایه داران آن را برپا کرده اند) نیز به جهنم خواهند رفت چون کشورشان درگیر جنگ بوده است!!

او به راحتی با یک مقدمه چینی سخیف و بی منطق انسان ها را به دو گروه فقیر و غنی تقسیم کرده و فقرا را هم در دنیا بدخت می داند و هم در آخرت جهنم را برایشان مدنظر گرفته است!! علاوه بر اینکه اتفاقا تفکر درباره مرگ باعث نگاه بهتر به زندگی، دوری از دروغ و فریب و فساد می شود و چطور جناب آزمندیان این بدیهیات که تمامی عقلا و علما به آن واقفند را متوجه نمی شود!

او همچنین خود را در ظاهر و لفظا پایبند به آیات و روایت می داند. آیا این چنین نیست که قرآن و اهل بیت علیهم السلام سفارش به تفکر درباره خوبی ها نموده اند و همزمان سفارش نموده اند که درباره مرگ، قیامت و بهشت و جهنم تفکر کنید و برای آن روزها خود را آماده نمایید؟!

از دیگر سو باید پرسید، یعنی هیچ ارزشی برای رفتار انسان در دنیا نباید قائل شد؟ مثلا اگر صدام و یا هیتلر و هزارن جانی و جلاد دیگر به بهشت فکر می کردند و در عین حال هزاران فساد و قتل و غارت مرتکب شدند آنان به بهشت می رفتند!؟

از آن بالاتر داعشیان همواره به بهشت فکر می کردند و با این امید که در بهشت خواهند بود و در کنار حوری ها زندگی خواهند کرد سر از تن مردم مظلوم در سوریه و عراق جدا می نمودند، آیا آنان بهشتی هستند جناب متفکر و استاد!!!

قرار نیست هر حرف احساسی را به خورد پیروانتان بدهید فقط با انرژی زیاد و خنده رویی و سپسئ احساس کنید آن مطلب درست است. تاکی در کشور ما دکان نظردادن درباره هر موضوعی برای هر فردی باید باز باشد! و تخصص و علم داشتن درباره آن موضوع اصلا اهمیتی نداشته باشد؟

در پایان عذرخواهیم که این مطلب آزمندیان آنقدر ساده لوحانه و بی اساس بود که لازم ندیدیم جوابی مبنی بر آیات قرآن، استفاده و استناد به روایات و یا ارجاع علمی به سخنان اهل علم بدهیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=46857

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.