1

بهائیت با شعار توافق اجتماعی

  • کد خبر : 46416
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
بهائیت با شعار توافق اجتماعی
ایمان مهاجر در خلال برنامه‌ها سوالی درباره «توافق اجتماعی و چگونگی رسیدن به آن برای دستیابی به تحول اجتماعی» مطرح کرده و در پاسخ آن «مشورت و گفتگو با گروه‌های مختلف» را از راهکارهای رسیدن به توافق اجتماعی عنوان می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، «ایمان مهاجر» مجری برنامه اینترنتی «رادیو پیام دوست» وابسته به سایت «سرویس رسانه‌ای فارسی»، دوم اسفند در خلال برنامه‌ها سوالی درباره «توافق اجتماعی و چگونگی رسیدن به آن برای دستیابی به تحول اجتماعی» مطرح کرده و در پاسخ آن «مشورت و گفتگو با گروه‌های مختلف» را از راهکارهای رسیدن به توافق اجتماعی عنوان می‌کند.

طرح این مسئله از جانب رسانه بهایی به را می‌توان به دلیل هدف این فرقه مبنی بر «اتحاد گروه‌های معاند جمهوری اسلامی ایران با وجود اختلافات شدید میان آنان » دانست.

تبدیل آرمان‌ها به واقعیت، پیگیری و رسیدن به عدالت، از سخنانی است که ایمان مهاجر برای تحریک مخاطب بیان کرده و آن را برگرفته از سایت «بهائیان ایران» در موضوع «تحول اجتماعی» عنوان می‌کند؛ امّا در واقعیت، هدف تشکیلات بهائیت از طرح مباحث تحول اجتماعی، گفتمان، مشورت و نظایر آن، فقط «نفوذ و تسخیر جامعه ایران» است تا با تحقق آن به اهدافش در کشور دست یابد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=46416

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.