1
در آستانه رحلت پیامبر اکرم(ص)؛

پرونده تاریک زندگی دنیوی «لارس ویلکس» بسته شد

  • کد خبر : 22500
  • ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۲۴
پرونده تاریک زندگی دنیوی «لارس ویلکس» بسته شد
یکی از فعالان قرآنی کشور نسبت به خبر کشته شدن لارس ویلکس واکنش نشان داد. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محمدمهدی عزیززاده، مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم در یادداشتی به کشته شدن، اهانت‌کننده به ساحت قدسی پیامبر مکرم اسلام(ص) واکنش نشان داد. متن این یادداشت در ادامه آمده است.

«خبر کشته شدن لارس ویلکس، انسان‌نمای شیطان صفتی که خالق تصویر موهن از پیامبر گرامی اسلام (ص) بود در رسانه‌ها منتشر شد و پرونده تاریک زندگی دنیوی او پس از ۱۴ سال زندگی در خفا و تحت مراقبت‌های امنیتی بسته شد و او به سوی جهنم خودساخته خود شتافت.

انتشار این خبر در آستانه سالروز عروج پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) شاید اشارتی است لطیف بر این سنت الهی که خداوند نام پیامبر خویش و آئینی که او آورد، بر بلندای تاریخ، درخشان و تابان نگاه داشته است و آنان که کوته‌اندیشانه بر چهره خورشید خاک می‌پاشند، نسل در نسل در خاک خواهند خفت ولی نام و نشان مبارک پیامبر خاتم(ص) همچنان در مأذنه‌ها و مأدبه‌ها راهنمای حقیقت‌طلبان و خداجویان است.

آنچه دیده‌های عبرت‌بین و اندیشه‌های حق‌نگر از این رهگذر تاریخی و سنت الهی می‌بینند، دفاع پروردگار از اهل ایمان و در صدر آن‌ها پیامبران و اولیاست و آنان که به اعلام هدایت و انصار دین الهی توهین و آزار می‌رسانند پایانی جز اتصال به تاریکی و ظلمت نخواهند داشت: «إِنَّ الَّذِينَ يُؤْذُونَ اللَّهَ وَرَسُولَهُ لَعَنَهُمُ اللَّهُ فِي الدُّنْيَا وَالْآخِرَةِ وَأَعَدَّ لَهُمْ عَذَابًا مُهِينًا».

یادآوری می‌شود، لارس ویلکس (Lars Vilks) در سال ۲۰۰۷ کاریکاتوری از پیامبر اکرم(ص) در یکی از روزنامه‌های سوئد منتشر کرد که واکنش مسلمانان را برانگیخت و به همین دلیل او نزد تمامی مسلمانان جهان منفور شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=22500

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!