5
فردا در هم‌اندیشی «جلوه‌‎های عاشورایی از عالم وحیانی مسیحیت»؛

اندیشمندان و نویسندگان مسیحی لبنان از امام حسین(ع) می‌گویند

  • کد خبر : 20720
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
اندیشمندان و نویسندگان مسیحی لبنان از امام حسین(ع) می‌گویند
نشست هم‌اندیشی «جلوه‌‎های عاشورایی از عالم وحیانی مسیحیت» از سوی کلیسای ارتدوکس سریانی با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در بیروت برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، کلیسای ارتدوکس سریانی در منطقه جبل لبنان و طرابلس با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در لبنان به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع)، نشست هم‌اندیشی با حضور علما، اندیشمندان و نویسندگان لبنانی، با عنوان «جلوه‌‎های عاشورایی از عالم وحیانی مسیحیت» برگزار می‌کند.

این نشست فردا جمعه، ۲۲ مردادماه به صورت مجازی و در فضای زوم برگزار می شود و رایزنی فرهنگی ایران در لبنان از علاقه‌مندان برای شرکت در آن دعوت کرده است.

جرج صلیبا؛ اسقف اعظم کلیسای ارتدکس سریانی در منطقه جبل لبنان و طرابلس، کاردینال عصام یوحنا درویش؛ اسقف اعظم روم کاتولیک شهرهای فرزل، زحله و منطقه بقاع لبنان، انطوان بارا؛ نویسنده و روزنامه نگار لبنانی، الیاس زغیب؛ رئیس انجمن نویسندگان لبنان، جان قسیس؛ نویسنده و شاعر لبنانی، میشل جحا، نویسنده و ادیب لبنانی، میشل کعدی، نویسنده و فیسلوف مسیحی لبنانی و عباس خامه‌یار، رایزن فرهنگی ایران در بیروت سخنرانان این برنامه خواهند بود.

این وبینار فردا ساعت ۱۹:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود و خضر نبها، استاد فلسفه و کلام دانشگاه لبنان مدیریت آن را بر عهده خواهد داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست، اپلیکیشن Zoom Cloud Meeting را دانلود کرده و با وارد کردن رمز ورود: « Zoom Meeting ۲۷۵ ۰۸۵ ۸۹۴۹» در این نشست حضور یابند.

این نشست همچنین در صفحه فیسبوک رایزنی فرهنگی ایران در بیروت، به صورت زنده پخش می‌شود و از طریق تلفن همراه نیز می‌توان به نشانی http://twitter.com/uunionnews در آن وارد شد.

هم‌اندیشی «جلوه‌‎های عاشورایی از عالم وحیانی مسیحیت»

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=20720

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!