1

آنوسی های یهودی و تلاش برای رواج باورهای شوم در مسیحیت

  • کد خبر : 55629
  • ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۳
آنوسی های یهودی و تلاش برای رواج باورهای شوم در مسیحیت
هودیان با رخنه در مسیحیت، باورهایی را در به این جریان افزودند که حافظ منافع خودشان باشد و به این سبب جریان های سنتی مسیحیت اغلب با مسیحیت تبشیری بر سر جدال هستند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، مبانی فرقه ای در مسیحیت تبشیری به گونه ای طراحی شده که مقوم اهداف یهودیان صهیونیست باشد و از این رو است که مبلغان این جریان به هر ترفندی می کوشند تا زیاده خواهی ها و جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را موجه جلوه دهند.

در واقع، یهودیان با رخنه در مسیحیت، باورهایی را در به این جریان افزودند که حافظ منافع خودشان باشد و به این سبب جریان های سنتی مسیحیت اغلب با مسیحیت تبشیری بر سر جدال هستند.

ازجمله باورهای انحرافی که توسط آنوسی های به ظاهر مسیحی شده مطرح شد این بود که یهود باید بر فلسطین مسلط شوند و با هر ابزار ممکن، این مناطق را تحت کنترل خود درآورند. آنوسی ها طرح سلطه بر فلسطین را به عنوان شرط رجعت ماشیح(منجی) عنوان کردند و کوشیدند تا با نشر این باور ساختگی مسیحیان را با خود همراه کنند.

اینکه امروزه بایدن، رئیس جمهور آمریکا با صراحت از جنایات رژیم غاصب صهیونیستی حمایت می کند دقیقا بر این پایه است که مبانی فکری مسیحیت صهیونیستی بر سیاست های آمریکا غالب است.

طبق باور انحرافی مسیحیت صهیونیستی، دو مسجد مسلمانان یعنى الاقصى و صخره در بیت المقدس ‍ بـایـد بـه دسـت پـیـروان کـتـاب مـقـدس ویـران شـود و بـه جـاى آن مـعـبـد یـا هیکل سلیمان را بنا گردد و روزى که یهودیان این دو مسجد را منهدم کنند، جنگ نهایى و مقدس آخرالزمان یا آرماگدون به رهبرى آمریکا و انگلیس آغاز مى شود.

با این وصف، وقتی مبلغان مسیحیت صهیونیستی در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان، شعار خدا محبت است سر می دهند، جز فریب و اغوای ناگاهان هدف دیگری ندارند چراکه دفاع از خشونت و سلطه یهود، اساس باور آن ها است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!