5

دورنمای همکاری دانشگاه علمی کاربردی با موسسه دانش یوگا

  • کد خبر : 55243
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۰۹
دورنمای همکاری دانشگاه علمی کاربردی با موسسه دانش یوگا
دومین خبر همکاری میان دانشگاه علمی کاربردی و موسسه دانش یوگا که صرفا در حال گسترش معنویت هندویی در ایران است نیز منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، متأسفانه پس از انتشار خبر «برگزاری دوره ذهن آگاهی با همکاری دانشگاه علمی کاربردی و موسسه دانش یوگا»، ۱۰ اسفند دومین خبر همکاری میان همین مجموعه دانشگاهی و موسسه مذکور که صرفا در حال گسترش معنویت هندویی در ایران است نیز منتشر شد.

تکنیک‌های تنفسی یا همان «پرانایاما» که مرحله چهارم از سلوک معنوی در مذهب هندویی یوگا است، فاقد هرگونه اعتبار علمی بوده و صرفاً زاییده اندیشه‌های «پاتانجلی (بنیانگذار یوگا)» در بیش از ۲۰۰۰ سال پیش است.

مسئولان «دانشگاه علمی کاربردی» باید نسبت به همکاری خویش به عنوان یک مجموعه علمی با «موسسه دانش یوگا» که در خوشبینانه‌ترین حالت در صدد «توسعه شبه‌علم» و در بدبینانه‌ترین حالت «به دنبال نابودی فرهنگ ایرانی-اسلامی» است، پاسخگو باشند.

دانشگاه مذکور با قحطی موضوعات علمی روبرو نشده که در حال همکاری با موسسه دانش یوگا و توسعه معنویت هندویی و شبه‌علم باشد. در غیر این صورتباید گفت که این دانشگاه عامدانه در پی علمی جلوه دادن این قبیل موضوعات در جامعه است.

 

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55243

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!