1

مدعیان فنگ شویی؛ عاشقان پول مردم، بی‌اعتنا به جان آنان

  • کد خبر : 20847
  • ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۹
مدعیان فنگ شویی؛ عاشقان پول مردم، بی‌اعتنا به جان آنان
در تصویر فوق یکی از کلاس‌های فنگ شویی مشاهده می‌شود که مربی با جمع‌کردن افراد به دور خود در زمانی که بیش از 600 نفر در کشور روزانه به‌خاطر کرونا جان خود را از دست می‌دهند، کلاس و همایش برگزار نموده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شرایط کشور به‌خاطر شیوع گسترده کرونا در وضعیت بسیار بحرانی است و از همگان خواسته شده است تا کمترین تردد و دید و بازدیدی را داشته باشند و در رعایت پروتکل‌ها کوشا باشند.

در این شرایط و با این شیوع گسترده متأسفانه آنچه مشاهده می‌شود تشکیل کلاس‌ها و همایش‌های برخی افراد مروج معنویت‌های دروغین و روش‌های مروج افکار غیرایرانی و اسلامی است. در این روزها و در همین دهه محرم کلاس‌ها و همایش‌های متعددی از انرژی‌درمانی‌ها، مدعیان موفقیت و قانون جذب و کسب ثروت و فنگ شویی در کشور برگزار شده است که اکثر آن ها بدون رعایت پروتکل‌ها و به شیوه‌ای کاملاً مسئله‌دار و غیرقانونی برگزار شده است.

عدم توجه به حفظ فاصله اجتماعی، به‌نحوی‌که همه افراد در کنار هم و به‌مانند قبل از شیوع کرونا بدون ماسک در حال ضبط تصاویر هستند، حضور در مکان‌های مسقف و سالن‌های سرپوشیده بدون رعایت جوانب و… نشان می‌دهد که سران مدعی فنگ شویی، قانون جذب و عرفان‌های دروغین برای جان مردم و مخاطبانشان هیچ ارزشی قائل نیستند و فقط به فکر درآمدزایی و کسب ثروت بیشتر هستند.

در تصویر فوق یکی از کلاس‌های فنگ شویی مشاهده می‌شود که خانم م.ر با جمع‌کردن افراد به دور خود در زمانی که بیش از 40 هزار مبتلا و حدود 600 نفر در کشور روزانه به‌خاطر کرونا جان خود را از دست می‌دهند، کلاس و همایش برگزار نموده است.

نکته جالب‌تر اینکه همین افراد بارها به مراسمات مذهبی با ترفند اینکه ضوابط و مقررات وزارت بهداشت رعایت نمی‌شود حمله می‌کنند و این در حالی است که هم اکنون هزاران مراسم سوگواری در جای‌جای ایران اسلامی با رعایت ضوابط و مقررات در حال برگزاری است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=20847

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!