1

محتوای پوچ در بسته‌بندی شکیل

  • کد خبر : 52005
  • ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶
محتوای پوچ در بسته‌بندی شکیل
سمینارهای عناصر سرکرده عرفان کاذب در داخل کشور را ببینید، چهره این افراد را و ظاهر آنان را دقت کنید! همه در قالب بسته‌بندی شیک و کادو پیچی شده است تا ایتدا شما به آن متمایل شوید.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بسته‌بندی خلاقانه و جذاب می‌تواند اولین علت جذب به یک محصول باشد. استفاده از بسته‌بندی خلاقانه برای محصولات و طراحی بسته‌بندی لوکسِ می‌تواند مشتریان را به سمت آن محصول جذب کند و تجار و افرادی که در واردات و صادرات محصولات فعال هستند به این مسئله مهم برای فروش اجناس و محصولات خود توجه دارند.

حتماً برای بسیاری از شما پیش‌آمده است که علاقه‌مند و شیفته یک ظاهر زیبا و یک بسته‌بندی شکیل درباره محصولی شده‌اید و حتی به خاطر نوع زیباسازی محصول، آن را خریداری کرده‌اید.

وقتی شما وارد یک فروشگاه می‌شوید، قطعاً به سمت محصولی می‌روید که در نگاه اول‌نظر شمارا بیشتر به خود جلب می‌کند. نخستین برخورد مشتری با محصول و تأثیر آن بر ذهن مشتری، نقش مهمی درفروش ثابت و ماندگار دارد.

درواقع هر فروشنده اگر بتواند روی ظاهر بسته‌بندی یک کالا تمرکز کند، قطعاً به فروش خوبی دست پیدا خواهد کرد. تأثیری که ظاهر و بسته‌بندی محصول در جذب مشتری دارد، شاید حتی خود محصول هم نداشته باشد.

این روش در حقیقت همان شیوه‌ای است که جنبش‌های نوپدید دینی از آن بهر بردند. در چند دهه اخیر این شبه معنویت‌ها بودند که برای جذب مشتری بیشتر و ربودن افراد از اعتقادات سنتی خود به شکیل سازی ظاهر محصولات ( درواقع گفته‌ها، جملات، آموزه‌ها و….) خود روی آورده‌اند.

اکنون کافی است بسترهای فضای مجازی را ملاحظه کنید. این صفحات مملو از جملاتی است که ظاهری زیبا دارد، مملو از تصاویری است که حس ترغیب‌کنندگی به شما می‌دهد، پر است از آموزه‌هایی که در ظاهر انگیزه‌ای برای شما ایجاد کند و…

همچنین سمینارهای عناصر سرکرده عرفان کاذب در داخل کشور را ببینید، چهره این افراد را و ظاهر آنان را دقت کنید! همه در قالب همان بسته‌بندی شیک و کادو پیچی شده است تا ایتدا شما به آن متمایل شوید.

اما بعد از بازنمودن این بسته‌بندی‌ها شما نه‌تنها محصول بی‌کیفیت، که گاه هیچ محصولی نمی‌بینید و در عین حال برای خرید آن شبه معنویت و آن جملات سطحی انگیزشی میلیون‌ها تومان هزینه داده‌اید. خریدی آمیخته با انحراف، آموزه‌های التقاطی و اشتباه، رفتارهای برخلاف معنویت، ترویج افراط گونه دنیاگرایی، ترویج بی‌شرمانه اباحه گری و روابط آزاد و از سویی سست شدن و بعد دور شدن از اعتقادت درست، نهادینه شدن خدا ناباوری و انسان‌گرایی و اثرات مخرب غیراخلاقی و غیردینی گوشه‌ای از آن چیزی است که در ظاهری زیبا دریافت خواهید نمود!

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!