3

انواع نگاه به کابالیسم در سینمای غرب

  • کد خبر : 59258
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
انواع نگاه به کابالیسم در سینمای غرب
انواع نگاه به کابالیسم در سینمای غربانواع نگاه به کابالیسم در سینمای غرب، به تنوع جریانات اصلی اندیشه‌ورز در آمریکا و اروپاست. مهم‌ترین جریان سینمای آمریکایی، جریان یهودیان لیبرال و علم‌گرای صهیونیست و تابعین مسیحی آن‌ها هستند و سپس جریان نومارکسیست یهودی و تابعین ماده‌گرا و جبرگرای آن‌ها هستند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، انواع نگاه به کابالیسم در سینمای غربانواع نگاه به کابالیسم در سینمای غرب، به تنوع جریانات اصلی اندیشه‌ورز در آمریکا و اروپاست. مهم‌ترین جریان سینمای آمریکایی، جریان یهودیان لیبرال و علم‌گرای صهیونیست و تابعین مسیحی آن‌ها هستند و سپس جریان نومارکسیست یهودی و تابعین ماده‌گرا و جبرگرای آن‌ها هستند.

برخی از اعضای این طیف متمایل به صهیونیسم و اندکی از آن‌ها متمایل به مخالفان صهیونیسم و از مستقل‌های سینما هستند. سپس جریان تند و اخباری مسیحیت صهیونیستی و پیوریتن‌های یهودگرا هست و بعد از آن مسیحیان کاتولیک که باز دو گروه هستند.

اکثریت همراه با صهیونیسم هستند و اندکی از آن‌ها منتقدند و در انتها یهودیان شیطان‌گرا و تابعین مسیحی آن‌ها هستند که گرایش جدی به کابالیسم و صهیونیسم دارند.

تحلیل نفوذ فرهنگ کابالیستی (عرفان یهودی) در سینما، صفحه ۲۰۷

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59258

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!