1

راه‌اندازی کمپین ضد اسلام هراسی «تورنتو برای همه» در کانادا  

  • کد خبر : 51632
  • ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴
راه‌اندازی کمپین ضد اسلام هراسی «تورنتو برای همه» در کانادا   
شهر تورنتو کمپین جدید ضد اسلام هراسی «تورنتو برای همه» را با هدف ایجاد انسجام و پیوندهای عمیق‌تر در جامعه راه اندازی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، شهر تورنتو کمپین جدید ضد اسلام هراسی «تورنتو برای همه» را با هدف ایجاد انسجام و پیوندهای عمیق‌تر در جامعه راه اندازی می‌کند.

«آسیه خان»، از شورای ملی مسلمانان کانادا به زودی از این کمپین جدید رونمایی خواهد کرد.

«جنیفر مک‌کلوی»، معاون شهردار؛ «شلی کارول»، رئیس کمیته زیرساخت و محیط‌ زیست و عضو شورای شهر و «اسماء مالیک»، رئیس کمیته توسعه اقتصادی از دست اندرکاران برگزاری این کمپین هستند.

کمپین «تورنتو برای همه» با هدف افزایش آگاهی در مورد واقعیت‌های اسلام هراسی موجود در جامعه و یادآوری به ساکنان تورنتو برای پذیرش بی‌قید و شرط یکدیگر در تاریخ ۱۰ جولای (سه شنبه ۲۰ تیر) آغاز می‌شود.

در حقیقت این کمپین به منظور آموزش عمومی برای همه و ایجاد گفت‌وگو بین ساکنان تورنتو برای ایجاد شهری راه‌اندازی شده است که به همه اشکال تبعیض و نژادپرستی نه بگوید.

اطلاعات و منابع درباره اسلام هراسی در صفحه وب کمپین «تورنتو برای همه» موجود است.

گفتنی است، بیش از سه میلیون نفر در تورنتو زندگی می‌کنند که تنوع و تجربیات آنها این شهر بزرگ را به موتور پیشرو اقتصادی کانادا و یکی از متنوع ترین شهرهای جهان تبدیل کرده است.

تورنتو به عنوان چهارمین شهر بزرگ آمریکای شمالی، پیشرو جهانی در زمینه فناوری، امور مالی، فیلم، موسیقی، فرهنگ و نوآوری و اقدامات آب و هوایی است و به دلیل سرمایه‌گذاری‌هایی که توسط دولت، ساکنان و کسب‌وکارهایش حمایت می‌شود، همواره در صدر رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=51632

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!