1

نامه تازه قطب فرقه گنابادی؛

  • کد خبر : 2414
  • ۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
نامه تازه قطب فرقه گنابادی؛

نورعلی تابنده» در این نامه، با اشاره به سالگرد فاجعه گلستان هفتم، خواستار مساعی متولیان به منظور ازسرگیری فعالیت خانقاه های تهران شد

به گزارش مفاز به نقل از روشنگر: نورعلی تابنده» در این نامه، با اشاره به سالگرد فاجعه گلستان هفتم، خواستار مساعی متولیان به منظور ازسرگیری فعالیت خانقاه های تهران شد

نامه تازه قطب فرقه گنابادی؛ «نورعلی تابنده»
مروری بر محتوای آخرین نامه تابنده

✍ در این نامه، با اشاره به سالگرد فاجعه گلستان_هفتم، ضمن قدردانی از از متولیان در بازگشایی مجدد مجالس، خواستار مساعی ایشان به منظور ازسرگیری فعالیت خانقاه های تهران به مناسبت گرامیداشت ایام ا… دهه فجر شد.

تابنده، پیش از این نیز در سال های گذشته، دراویش را به حضور در راهپیمایی ۲۲بهمن، توصیه کرده بود.

نامه تازه وی در آستانه سالروز فاجعه گلستان هفتم، آنهم با لحنی همدلانه، نشان از تداوم رویکرد اخیر وی در اتخاذ مواضع محافظه کارانه و در حقیقت، تلاش برای بازگرداندن شرایط عادی _پیش از بحران کنونی_ در فرقه گنابادی دارد.

به هر روی و با وجود تمام تنش های درونی، باید اذعان داشت که فرقه مزبور ، شرایط بهتر و آرام تری را در قیاس با سال گذشته، تجربه می کند و دست کم، به ظاهر می کوشد تا حد امکان از تنش های درونی و بیرونی پرهیز نماید.
:آیا روند رو به بهبود فرقه_گنابادی همچنان تداوم خواهدیافت؟ یا اینکه افراطیون و دیگر جرگه های متعصب داخلی، مسیر را بار دیگر ، منحرف خواهندساخت؟

بخش تحلیلی روشنگر

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=2414

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!