1

سردرگمی رسانه منسوب به فرقه نعمت الهیه گنابادیه

  • کد خبر : 55369
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲
سردرگمی رسانه منسوب به فرقه نعمت الهیه گنابادیه
با شروع عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای فلسطینی در مناطق اشغالی، گویا شوک عجیب و هولناکی به متصدیان رسانه های وابسته به جریان دراویش فرقه نعمت الهیه وارد شده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، رسانه های وابسته به جریان دراویش فرقه نعمت الهیه طبق وظیفه فرقه‌ای که بر عهده‌دارند می‌بایست تمامی اخبار و حوادثی که مربوط به‌نظام جمهوری اسلامی را با رویکرد مغرضانه بازنشر بدهند. لکن با شروع عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای فلسطینی در مناطق اشغالی، گویا شوک عجیب و هولناکی به متصدیان این رسانه‌ها واردشده و تعداد اخبار منتشرشده آنان کاهش چشمگیری پیداکرده است. همچنین سکوت خبری آنان کاملا مشهود است.

در چند روز گذشته تنها اقدام مؤثری که از سوی سران بیچاره این رسانه‌ها مشاهده شد فقط ابراز همدردی با رژیم صهیونیستی بود و عمده اخبار سکوهای فضای مجازی این رسانه‌ها به موضوعات کلیشه‌ای و نخ‌نما شده اختصاص پیداکرده است.

ظاهراً برابر عصبانیت و آشفتگی سران رژیم صهیونیستی، اجازه انتشار هرگونه خبر مربوط به تلفات و اسرا و کشته شدن سربازان صهیونیستی را نداشته و مهم‌ترین موضوعات خبری امروز این رسانه فرقه نعمت الهیه، بازنشر یاوه‌گویی‌های پوشالی مقامات اسرائیلی و دولت آمریکا است.

مهم‌ترین وظیفه‌ای که بر عهده متصدیان متحیر این رسانه قرارگرفته این است که توجه مخاطبین خود را از آزادسازی مناطق اشغالی توسط نیروهای مردمی فلسطین منحرف سازند و نابودی زودتر از موعد مقرر رژیم صهیونیستی را کتمان کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55369

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!