4

نماینده کلیمیان: اگر راهکارهای رئیس‌جمهور عملیاتی شود، وضعیت غزه بهبود می‌یابد

  • کد خبر : 56743
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
نماینده کلیمیان: اگر راهکارهای رئیس‌جمهور عملیاتی شود، وضعیت غزه بهبود می‌یابد
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر راهکارهای رئیس‌جمهور در فشار بر رژیم صهیونیستی با هدف آتش‌بس و همچنین ورود کمک‌های بشر دوستانه به غزه و خروج مجروحین از این منطقه عملیاتی شود، می‌توان تا حدودی به بهبود وضعیت امیدوار بود. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، «همایون سامه‌یح نجف‌آبادی» با اشاره به راهکارهای آیت‌الله رئیسی در نشست اخیر در ریاض اظهار کرد: در این نشست، نظرات بسیار خوبی از طرف آیت‌الله رئیسی برای حل موضوع غزه اعلام شد؛ این راهکارها نیاز به حمایت کشورهای اسلامی دارد که متاسفانه بسیاری از این کشورها، فقط در حد شعار باقی مانده‌اند و هیچ‌گونه کمکی به مردم فلسطین و غزه نمی‌کنند.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اگر راهکارهای رئیس‌جمهور در فشار بر رژیم صهیونیستی با هدف آتش‌بس و همچنین ورود کمک‌های بشر دوستانه به غزه و خروج مجروحین از این منطقه عملیاتی شود، می‌توان تا حدودی به بهبود وضعیت امیدوار بود.

سامه‌یح نجف‌آبادی با بیان اینکه بسیاری از کشورها از ادامه جنگ حمایت می‌کنند و تنها کشوری که به صورت جدی از غزه و فلسطین حمایت می‌کند، جمهوری اسلامی ایران است گفت: البته در روزهای اخیر شاهد بودیم که تعدای از کشورهای دنیا سفیران خود را از اراضی اشغالی خارج کردند و این موضوع، ضربه بزرگ سیاسی به این رژیم است و می‌تواند نقش موثری در حمایت از مردم غزه داشته باشد.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکار آیت‌الله رئیسی برای حل مساله غزه گفت: حمایت از مقاومت و تجهیزکردن غزه، اهمیت بالایی دارد و اگر همه کشورهای اسلامی جمع می‌شدند و اقدام عملی و نظامی علیه رژیم صهیونیستی صورت می‌دادند، این رژیم نمی‌توانست به جنایات خود ادامه دهد.

وی افزود: حضرت امام(ره) فرمودند که هر انسانی که هم‌نوع خود را دوست دارد و به آزادی و حقوق بشر احترام می‌گذارد، اگر یک سطل آب روی این رژیم بریزد، این رژیم را آب خواهد برد. نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: رژیم غاصب صهیونسیتی با حمایت‌های بی‌شرمانه دولت‌های اروپایی و آمریکایی، به کشتار مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه می‌پردازد و از سلاح‌هایی استفاده می‌کند که در قوانین بین‌المللی، ممنوع هستند.

سامه‌یح نجف‌آبادی اظهار کرد: رژیم صهیونسیتی قصد دارد با این کشتار، منطقه غزه را غیر قابل سکونت کند اما با ایستادگی مردم غزه، این رژیم هرگز به هدف شوم خود نخواهند رسید.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=56743

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!