1
نماینده کلیمیان در مجلس:

نماینده کلیمیان: استکبار درپی ایجاد خشونت در کشورهای اسلامی است

  • کد خبر : 52953
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۳
نماینده کلیمیان: استکبار درپی ایجاد خشونت در کشورهای اسلامی است
نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی تکرار هتک حرمت به مقدسات ادیان آسمانی را مصداق بارزی از نفرت پراکنی و ترویج خشونت علیه تمام مردم جهان دانست.

به گزارش پایگاه خبری مفاز،  همایون سامه یح نجف آبادی «نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی» با اشاره به هتک حرمت‌های اخیر به مقدسات اسلامی در کشور‌های سوئد و دانمارک که با واکنش‌ها و محکومیت‌های گسترده‌ از طرف دولت ها مواجه شده، به خبرنگاران گفت: هتک حرمت به کتب آسمانی قرآن کریم، تورات و انجیل در کشورهای اروپایی از طرف مسلمانان، مسیحیان، کلیمیان و همه ادیان الهی کاملاً تقبیح شده است و تمامی ادیان الهی این اقدام ها را محکوم می‌کنند.

وی با بیان اینکه بی حرمتی به کتب مقدسه ادیان الهی اقدامی از پیش تعیین شده است، تاکید کرد: یکی از اهدافی که استکبار جهانی با انجام اینگونه اقدامات در سر دارد، ایجاد “خشونت” در کشورهای اسلامی است. می‌بینیم هربار که خشونتی در دنیا صورت گرفته به پیروان ادیان نسبت داده شده و در نهایت به ضرر مسلمانان ختم شده است.

سامه یح دومین هدف دشمنان را رفع “قبح” مسئله اهانت به ادیان آسمانی دانست و یادآور شد: جوامع اروپایی در قالب آزادی بیان به دنبال ترویج آزادی هرگونه اهانت به ادیان هستند. و هدف نهایی آنان جلوگیری مردم برای گرایش به اسلام به منظور ترویج بی‌خدایی در دنیاست.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این گونه اقدامات مسبوق به سابقه است و در این بین تمامی مسلمانان دنیا باید با یکدیگر متحد شده و تحریم‌های بازدارنده‌ای را در برابر کشورهای توهین کننده وحامیان آنان انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه موارد بازدارنده باید از طرف کشورهای اسلامی استمرار داشته باشد، تصریح کرد: در صورت اقدام قاطع مسلمانان در برابر اهانت‌کنندگان، کشورهای دیگر به خود اجازه بی‌حرمتی نسبت به ادیان الهی را نخواهند داد. به عنوان نمونه درچند سال پیش که دانمارک شاهد چند نمونه بی احترامی به قرآن از طرف این کشور بودیم ولی حداکثر کاری که انجام شد صدور بیانیه توسط کشورهای مسلمان بود که بعد ازآن ارتباط دنیا با دانمارک به حالت عادی برگشت و این کشور هیچ ضرر و زیان مالی متحمل نشد، که اگر می‌شد، شاهد بی احترامی مجدد این کشور به مقدسات مسلمانان نبودیم.

سامه یح نجف آبادی متذکر شد: مسلمانان باید تجربه‌های تلخ را به خاطر داشته باشند و دولت‌های اسلامی به همراه ملت‌های مسلمان باید به صورت مسالمت آمیز سوئد را مجبور به عذرخواهی کنند تا درس عبرتی باشد برای دیگر کشورها.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی با یادآوری این مطلب که قصد افرادی که به مقدسات مسلمانان توهین میکنند “توهین صرف” به دین و کتب الهی نیست، خاطر نشان کرد: اهانت کنندگان منتظر انجام عکس العمل های خاص از پیروان ادیان الهی از گوشه و کنار دنیا هستند تا این اقدامات را به عنوان نقطه ضعف علیه خودشان استفاده کنند و مسلمانان را افرادی خشونت طلب معرفی کنند و در این بین ما باید نقشه و تفکرات آنها را پیش بینی کرده و نسبت به اقدامات آنان عکس‌العمل‌های مناسبی داشته باشیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!