1

نقش برجسته رژیم صهیونیستی در حمایت از قرآن‌ستیزان

  • کد خبر : 52858
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۹
نقش برجسته رژیم صهیونیستی در حمایت از قرآن‌ستیزان
با افزایش توهین و هتک حرمت قرآن کریم، نقش رژیم صهیونیستی در این جنایت‌ها برجسته شده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، با افزایش توهین و هتک حرمت قرآن کریم، گزارش‌های موثقی در مورد نقش رژیم صهیونیستی در توهین علیه قرآن کریم منتشر شده است. این توهین‌ها که به دست برخی از پناهندگان عراقی در سوئد و دانمارک رخ داده در سلسله هتک حرمت‌هایی قرار می‌گیرد که پیش‌تر از سوی احزاب راست افراطی در دانمارک و سوئد صورت گرفته بود.

سلوان مومیکا عامل قرآن‌سوزی در سوئد که متهم به همکاری با موساد شده بود، پس از اقدام خود به صراحت ادعا کرد: «می‌خواهم به دنیا نشان دهم که قرآن از سلاح هسته‌ای خطرناک‌تر است. من می‌خواهم این کتاب ممنوع شود یا آنکه یا آیات قتل و تحریک از آن حذف شود.»

این اظهارات پیش‌تر و از ده‌ها سال پیش از سوی رژیم صهیونیستی گفته شده است.

دیوید بن گوریون، اولین رئیس‌جمهور این رژیم به صراحت گفته است: ما انقلاب یا دموکراسی نمی‌ترسیم، ما فقط از اسلام می‌ترسیم.

شیمون پرز، رئیس و نخست‌وزیر سابق آن نیز گفته است: تا زمانی که اسلام شمشیر خود را در دست دارد، صلح در منطقه محقق نمی‌شود! ما از آینده خود مطمئن نخواهیم شد تا زمانی که اسلام برای همیشه شمشیر خود را غلاف کند.

اوادیا یوسف، خاخام افراطی و بنیان‌گذار حزب شاس و نماینده یهودیان آمده از مراکش، اعراب و مسلمانان را به عنوان افعی‌هایی خالدار توصیف می‌کرد.

علاوه بر این در سرزمین‌های اشغالی نیز شاهد هتک حرمت و توهین به قرآن بوده‌ایم، سال گذشته، شهرک‌نشینان در شهر الخلیل، در جنوب کرانه باختری اشغالی، نسخه‌هایی از قرآن را سوزانده، پاره کردند و در ظرف زباله انداختند؛ و یک مقام مسئول در وزارت اوقاف و امور دینی فلسطین این امر را به صراحت اعلام کرد.

نضال الجباری، مدیر اداره اوقاف در الخلیل، در آن زمان تأکید کرد: شهرک‌نشینان صهیونیست نسخه‌هایی از قرآن کریم را در سطل زباله انداختند و یکی از نسخه‌ها را سوزاندند.

به گفته الجباری، سوزاندن و پاره شدن نسخه‌های قرآن به احتمال زیاد در جشن اعیاد یهودیان نیز صورت گرفته است.

در ابتدای سال جاری نیز راسموس پالودان، سیاستمدار راست‌گرای دانمارکی نسخه‌ای از قرآن کریم را در استکهلم پایتخت سوئد به آتش کشید. پیش‌تر هلند شاهد توهین قرآن کریم از سوی سیاستمداران راست افراطی بود.

ارتباط گروه‌ها و احزاب راست افراطی با رژیم صهیونیستی امری نیست که پنهان از چشمگ باشد. بسیاری از سران این احزاب بارها به سرزمین‌های اشغالی سفر کرده و حمایت خود از سیاست‌های اشغالگرانه این رژیم اعلام کرده‌اند. با وجود گرایش‌های یهودستیزانه آشکار احزاب راست افراطی، رژیم صهیونیستی با حمایت از این گروه‌ها درصدد محدود کردن نقش مسلمانان در کشورهای اروپایی و جلوگیری از حضور نمایندگان مسلمانان در نهادهای سیاسی این کشورها هستند چرا که حضور آنها را تهدیدی برای تداوم حمایت کشورهای اروپایی از سیاست‌های رژیم صهیونیستی می‌دانند.

برخی از کارشناسان حمایت رژیم صهیونیستی از اقدامات اخیر در توهین به قرآن کریم را با هدف افزایش اسلام‌هراسی در اروپا و تخریب روابط میان کشورهای اروپایی و جهان اسلام توصیف کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52858

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!