0

رژیم صهیونیستی رسماً تروریسم دولتی است

  • کد خبر : 55391
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
رژیم صهیونیستی رسماً تروریسم دولتی است
عضو هیئت علمی گروه حقوق دانشگاه فردوسی گفت: رژیم صهیونیستی رسماً تروریسم دولتی است و باید با آن مبارزه کرد چرا که مقاومت راهی جز مبارزه نداشت.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، غلامرضا خواجی، عضو هیئت علمی گروه حقوق دانشگاه فردوسی، امروز، ۱۷ مهرماه، در مراسم تجمع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه فردوسی مشهد در حمایت از عملیات «طوفان الاقصی» ضمن تقدیر از ایجاد این فضای انقلابی توسط مسئولان دانشگاه، اظهار کرد: در سال ۱۹۴۷ یک قطعنامه صادر شد که در این قطعنامه نوشته شد سرزمین فلسطین بین یهود و عرب یعنی مذهب و ملیت تقسیم شود و این قطعنامه رسمیتی نداشت مگر بین خود اقوام یهود و تبلیغات صهیونیستی، لذا قبل از اینکه انگلیس سرزمین را برای صهیونیست بگیرد، راغب شد خاورمیانه بزرگ را به وجود آورد.

وی ادامه داد: محور خاورمیانه بزرگی که می‌خواهد شکل دهد، نابودی ایران اسلامی در منطقه است. در رژیم صهیونیستی مانند سیستم‌های اروپایی اعدام وجود ندارد و مجلس قانون تصویب نمی‌کند. سیستم آن‌ها پرونده‌محور است، اما اگر ببینند هرکسی در هر کجای دنیا علیه حاکمیت اسرائیل فعالیت می‌کند، براساس قانون ترور، هدفمند ترور می‌شود و این قانون و روش اسرائیل است.

خواجی بیان کرد: بیش از ۲۲۰ قطعنامه علیه اشغالگری اسرائیل صادر شده که هم‌اکنون هیچ یک از آن‌ها موجود نیست و آثاری از آن وجود ندارد، لذا اگر مقاومت شکل گرفته مدیون ایران است که از داخل هم داستان زن، زندگی آزادی در سال گذشته آغاز شد و همچنین ترور دانشمندان هسته‌ای تا ترور شهید سلیمانی و تمام کسانی که علیه اسرائیل بودند و هستند، در قانون ترور مورد هدف قرار گرفته و هستند. درواقع همه جانبه خاورمیانه بزرگ فشار را بر ایران وارد کرد.

عضو هیئت علمی گروه حقوق دانشگاه فردوسی گفت: رژیم صهیونیستی رسماً تروریسم دولتی است و باید با آن مبارزه کرد. مقاومت راهی جز مبارزه نداشت، نه راه بین‌المللی، نه راه‌های قانونی و دادگاه بین‌المللی اثربخش نبود، لذا تنها راه همین بود که مردم انتخاب کردند و کشور ما جوانمردانه پشت این قضیه ایستاد و اینگونه پاسخ داد.

خواجی افزود: بعد از سال ۱۹۷۳ که آخرین جنگ بین اعراب و اسرائیل بود، این اولین تهاجم سنگین است که بیش از ۹۰۰ نفر را به هلاکت رساند، بیش از ۸۰ اسیر گرفتند و بیش از یک میلیون مجروح شدند.

نورس حمید، دانشجوی فلسطینی در رشته دکترای مهندسی کامپیوتر دانشگاه فردوسی نیز در این مراسم گفت: همه مسلمانان چه شیعه و سنی از هر کشوری از جمله ایران و کشورهای عربی در آزادی فلسطین شریک هستیم.

وی گفت: ما تا پیروزی فلسطین مقاومت می‌کنیم، این در حالی است که می‌دانیم ارتش رژیم صهیونیستیکه همه کشورهای بزرگ از جمله آمریکا و کشورهای اروپایی با آنان همراه است، یک ارتش بزرگ را شامل می‌شود، لذا باید متحد باشیم تا از این ارتش، بزرگتر و قوی‌تر باشیم. ۷۵ سال است مقاومت می‌کنیم و این راه را ادامه می‌دهیم تا به پیروزی برسیم.

قرائت بیانیه توسط مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی پایان بخش برنامه‌های این تجمع بود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55391

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!