0

رسانه‌های صهیونیستی: متهم کردن ایران از سوی نتانیاهو خجالت‌آور است

  • کد خبر : 53756
  • ۰۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۸:۰۹
رسانه‌های صهیونیستی: متهم کردن ایران از سوی نتانیاهو خجالت‌آور است
رسانه‌های عبری زبان اتهام زنی نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران به دنبال اجرای عملیات ضدصهیونیستی علیه شهرک نشینان را خجالت آور توصیف کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، «رویو درورک» تحلیلگر سیایس شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: ما طی سالهای گذشته هرگاه اتفاق بدی در کشورهای عربی می‌افتاد و آنها اسرائیل را متهم می‌کردند شروع به تمسخر این کشورها می‌کردیم. من نمی دانم این اتهام زنی‌های نتانیاهو علیه ایران به دلیل مذاکرات هسته‌ای است یا خیر اما باید گفت که این سخنان هیچ کمکی به ما نمی‌کند و در عرصه بین الملل نیز هیچ گوشی برای شنیدن این سخنان وجود ندارد.

وی اضافه کرد: چه بسا جریان راستگرا در اسرائیل با مطرح کردن این سخنان به دنبال شانه خالی کردن و فرار از مسئولیت خود هستند. آنها دیده‌اند که دیگر هیچ کسی برای اتهام زنی وجود ندارد؛ نه ایهود باراک نه اهارون باراک و نه دادگاه عالی پس مسئولیت این عملیات را به گردن ایران می‌اندازند.

درورک تصریح کرد: این اتهام زنی‌ها واقعاً خجالت آور است. ما بخش‌هایی از این عملیات را که به وسیله دوربین‌ها ضبط شده دیده‌ایم. شخصی یهودیان را می بیند و به سمت آنها چیزی می‌اندازد یا شلیک می‌کند و می‌رود اما اینکه بگوییم در پشت این عملیات ایران است جای تعجب دارد و با همین مسأله مشکل داریم.

«تزوی یحزکلی» تحلیلگر امور عربی در شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گفت: ما شاهد جنگ، انتفاضه و حرکت فلسطینی‌ها و همچنین اقدامات جنبش‌های جهاد اسلامی، حماس، فتح و تشکیلات خودگردان هستیم. آنها علیه اسرائیل دست به خشونت می‌زنند. هنوز در اسرائیل جا نیافتاده که نباید دنبال متهم بگردیم. شرایط همچنان ادامه دارد و برخی به این مسأله اذعان دارند و از آن عبور کرده‌اند. ایران در این چارچوب نمی گنجد.

ألون بن دیوید تحلیلگر نظامی این شبکه نیز تاکید کرد: متهم کردن ایران به رهبری این عملیات یک راهکار بسیار ساده است اما ایران مسئول مشکل پیچیده کنونی در کرانه باختری نیست؛ منطقه‌ای که بسیاری از اسرائیلی‌ها در آن زندگی می‌کنند.

پیش از این روزنامه اسرائیل هیوم اذعان کرده بود که سال ۲۰۲۳ خونبارترین سال از زمان انتفاضه دوم فلسطین تاکنون با توجه به هلاکت ۳۵ صهیونیست در عملیات فلسطینی‌ها به شمار می‌رود.

روز گذشته بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به همراه یوآف گالانت، وزیر جنگ این رژیم از محل اجرای عملیات ضدصهیونیستی در نزدیکی جبل الخلیل بازدید کرد.

نتانیاهو در جریان این بازدید ضمن تروریستی خواندن عملیات‌های مقاومتی اخیر گفت: ما در میانه موجی از حملات تروریستی هستیم که از سوی ایران و گروه‌های وابسته به آن هدایت و تأمین مالی می‌شوند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با اذعان به شکست این رژیم در پیگرد و بازداشت مبارزان قهرمان فلسطینی ادعا کرد: ما شبانه روز برای دستگیری قاتلان تلاش خواهیم کرد. ما باید از تمامی نظامیان و فرماندهانی که شبانه روز برای حمایت از شهرک‌نشینان و همگی ما تلاش می‌کنند، حمایت کنیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=53756

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!