6
رئیس سازمان یهودی در قدس:

تا نابودی رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنیم

  • کد خبر : 15993
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
تا نابودی رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کنیم
، ناتوری کارتا یک سازمان دینی و غیرانتفاعی مذهبی یهودی است که متعهد به گسترش دیدگاه ضدصهیونیستی جهانی یهودیان ارتدکس است که به شدت با رژیم صهیونیستی و سیاست‌های آن مخالفند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، یسرائیل مایر هیرش، رهبر سازمان ناتوری کارتا در فلسطین در گفت‌وگو با شبکه الجزیره گفت که اعضای این سازمان برای برچیده شدن سریع رژیم صهیونیستی و بازگشت تمام حقوق فلسطینی‌ها به عنوان ساکنان اصلی این سرزمین دعا می‌کنند.

او درباره سازمان ناتوری کارتا و وجه تسمیه آن گفت: جنبش ناتوری کارتا در دهه ۳۰ قرن گذشته میلادی توسط شماری از یهودیان مجاری و لیتوانی‌تبار که به فلسطین مهاجرت کرده بودند، تأسیس شد. ناتوری کارتا سازمانی مخالف صهیونیسم است و اشاره به یهودیانی دارد که مخالف تأسیس کشور اسرائیل بودند. این نام از تلمود یهودی گرفته شده و ناتوری کارتا به معنای محافظان شهر است.

هیرش همچنین تأکید کرد: در حال حاضر صدها هزار یهودی مخالف صهیونیسم هستند و ده‌ها هزار نفر آن عضو این سازمان هستند.

سرکوبگری وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه اعضای ناتوری کارتا

رئیس سازمان ناتوری کارتا در فلسطین درباره تعداد اعضای این سازمان در قدس و موضع رژیم صهیونیستی نسبت به آنها گفت: پنج هزار یهودی از گروه ناتوری کارتا در محله مئه شعاریم در مرکز قدس زندگی می‌کنند و به دلیل مخالفت‌هایشان با صهیونیسم مورد پیگرد مستمر و سرکوب وحشیانه رژیم صهیونیستی قرار می گیرند.

او تأکید کرد: ضرب و شتم، بازداشت‌های شبانه، تخریب اموال و املاک از جمله تخلفات مسئولین و پلیس رژیم صهیونیستی علیه یهودیان ناتوری کارتاست، دقیقاً همان رفتارهایی که صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان در مناطق مختلف سرزمین‌های فلسطینی مرتکب می‌شوند.

هیرش تأکید کرد: ما یهودیان مخالف و مبارز با صهیونیسم امیدواریم که موجودیت رژیم صهیونیستی نابود شود و برای بازگرداندن حاکمیت فلسطین بر تمام کشور از بحر تا نحر تلاش می‌کنیم.

او افزود: ما با صهیونیسم مخالف هستیم، زیرا صهیونیسم از یهودیت برای پوشش منافع دروغین خود استفاده می‌کند. ما صهیونیسم را بزرگترین دشمن قوم یهود می‌دانیم و رژیم صهیونیستی، خطرناک‌ترین در نوع خود برای مردم جهان است.

رئیس سازمان ناتوری کارتا در فلسطین گفت: در مورد مراودات روزمره ما هیچ ارتباطی با ادارات رژیم صهیونیستی نداریم و آنها را به رسمیت نمی‌شناسیم. بیشتر مردم ناتوری کارتا دارای تابعیت خارجی هستند.

رئیس سازمان ناتوری کارتا فلسطین درباره موضع این جنبش نسبت به انتخابات رژیم صهیونیستی و اینکه این رژیم در تشکیل کابینه مرتب به بن‌بست می‌خورد، گفت: در جشنواره دروغی به نام انتخابات شرکت نمی‌کنیم و بحران سیاسی هر ساله در فلسطین اشغالی نشانه بیماری‌های نفرت، نژادپرستی و قلدری است که جامعه صهیونیستی را آزار می‌دهد و این بحران تا فروپاشی جامعه صهیونیستی ادامه خواهد داشت که به جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینیان مشروعیت بخشیده است.

هیرش درباره رابطه سازمان متبوع خود با فلسطینی‌ها و دولت تشکیلات خودگردان گفت: رابطه ما با برادران فلسطینی ما همیشه رابطه برادرانه و در صلح و احترام کامل بوده است. خانواده‌های ما صدها سال با مردم این منطقه با صلح و دوستی زندگی کرده‌اند.

وی افزود: پس از آمدن مسیح زندگی مشترک با فلسطینیان متمایز و عالی خواهد بود و در دعاهای یهودیان نوشته شده است که همه با آرامش و احترام واقعی خدا را عبادت می‌کنند و ما این دعاها را سه بار در روز می‌خوانیم.

وی افزود: ما همچنین با رهبران و شخصیت‌های محترم از سراسر جهان ملاقات می‌کنیم تا برای آنها توضیح دهیم که قوم یهود که متعهد به تورات است با اقدامات و جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطینی‌ها مخالفت می‌کند و برای آنها توضیح می‌دهیم که صهیونیست‌ها دروغ می‌گویند و با پوشش یهودیت می‌خواهند روی جرایم خود سرپوش گذارند.

هیرش درباره موضع این سازمان نسبت به مسجدالاقصی گفت: مسجدالاقصی مکانی مقدس و تنها متعلق به مسلمانان است و طبق تورات قدم گذاشتن یهودیان در مسجدالاقصی ممنوع است و کسی که این امر را نقض کند و وارد صحن مسجدالاقصی شود بر اساس تورات مجازات‌های شدیدی را متحمل می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه تعرض صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی با هدف به چالش کشیدن احساسات مسلمانان و فلسطینی‌ها صورت می‌گیرد، گفت: آنها می‌خواهند سلطه خود را بر هر چیز ثابت کنند و منافع سیاسی انگیزه آنها برای ورود به مسجدالاقصی است که خداوند آنها را به خاطرش مجازات خواهد کرد.

هیرش درباره فعالیت‌های ضد صهیونیستی سازمان ناتوری کارتا در قدس گفت: ما با برپایی تظاهرات ثابت ماهانه که از بیش از ۷۰ سال پیش علیه رژیم صهیونیستی آغاز کردیم با فلسطینی‌ها ابراز همبستگی می‌کنیم و پرچم فلسطین را در برابر هزاران صهیونیست خشمگین بالا می‌گیریم.

او همچنین از کمک‌های بشردوستانه این سازمان در تأمین غذا و حمایت مالی از ساکنان محله‌های شرقی قدس خبر داد و گفت: برادران ما در شهرک العیسویه قدس مثل ما شبانه‌روز در معرض ظلم و سرکوبگری رژیم صهیونیستی قرار دارند.

هیرش در بخش دیگری از سخنانش اقدام دولت ترامپ رئیس جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و توافق‌های سازش را میان برخی رژیم‌های عربی با تل‌آویو به راه انداخت، حرکات نمایشی صهیونیست‌ها در برابر جامعه بین‌المللی توصیف کرد و گفت: این‌ها مشکل اصلی صهیونیست‌ها که سرزمین فلسطین را غصب و فرزندان آن را از خاک کشورشان محروم کردند، حل نمی‌کند، اما صهیونیست‌ها راه برخورد با این مشکل را در کشتار کودکان، زنان و مردان فلسطینی می‌دانند.

رئیس سازمان ناتوری کارتا تأکید کرد: ما یهودیان مخالف صهیونیستم با برادران فلسطین تا نابودی رژیم صهیونیستی مبارزه خواهیم کرد و فلسطین را از بحر تا نحر بازپس می‌گیریم و آوارگان فلسطین نیز ان‌شاء‌الله به سرزمین مادریشان بازخواهند گشت و قدس پایتخت فلسطین خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=15993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!