4

حمایت یهودیان آمریکا از «زن، زندگی، آزادی» و اغتشاشگران ایران

  • کد خبر : 47598
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۹:۴۲
حمایت یهودیان آمریکا از «زن، زندگی، آزادی» و اغتشاشگران ایران
شماری از یهودیان برجسته آمریکایی یک سازمان غیرانتفاعی و فراحزبی با عنوان «کمیته یهودیان برای حمایت از زن، زندگی، آزادی» تاسیس کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، ١٩ بنیانگذار سازمان «حمایت از زن، زندگی، آزادی» در بیانیه‌ای مشترک اعلام کردند «دین و تاریخ» آنها را فراخوانده است تا در کنار مردم ایران، که جان خود را برای رسیدن به آزادی در خطر انداخته‌اند، بایستند.

به نوشته روزنامه جروزالم‌پست، آنها افزودند: «ما ارزش‌های خود را در بینش آنها می‌بینیم و می‌دانیم که جنبش‌‌شان عادلانه است.»

طبق بیانیه مشترک این چهره‌های برجسته آمریکایی یهودی، ماموریت «کمیته یهودیان برای حمایت از زن زندگی آزادی» وصل کردن جامعه یهودی آمریکا با ایرانیان ساکن خارج و حمایت از مبارزه آنها برای ایرانی دموکراتیک است که به حقوق مردمش احترام بگذارد و با جهان در صلح باشد.

از جمله بنیانگذاران این سازمان می‌توان به سناتورهای سابق نورم کولمن، جو لیبرمن و همچنین تد دویچ، مدیرعامل کمیته یهودیان آمریکایی، و دنیس راس، دیپلمات کهنه‌کار آمریکایی، اشاره کرد.

جروزالم‌پست به نقل از دنیس راس نوشت که «زن زندگی آزادی، شعار نیرومند مردم در ایران است که خواهان اساسی‌ترین حقوق خود هستند.»

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=47598

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!