0

حماس: هرگز اجازه اجرای طرح یهودی سازی قدس را به اسرائیل نخواهیم داد

  • کد خبر : 53883
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
حماس: هرگز اجازه اجرای طرح یهودی سازی قدس را به اسرائیل نخواهیم داد
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس از شهر بیت المقدس تاکید کرد که دشمن صهیونیستی همچنان به تجاوزات و جنایات وحشیانه خود شدت می بخشد و به طرح های یهودی سازی شهر بیت المقدس ادامه می دهد. 

به گزارش پایگاه خبری مفاز، محمد حماده، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس طی اظهارات مطبوعاتی خاطرنشان کرد که دولت فاشیستی اسرائیل بی درنگ و با شتاب هر چه تمامتر در راستای اجرای طرح های شهرک سازی و یهودی سازی قدس حرکت می کند و به سیاست ها و اقدامات ظالمانه خود در چارچوب جنگ دینی ادامه می دهد.

وی یادآور شد: طرح پنجگانه اسرائیل برای اسرائیلی سازی آموزش، تمامی بخش های زندگی شهر بیت المقدس اشغالی را نشانه رفته است و رژیم صهیونیستی یک ششم بودجه خود را برای اجرای این طرح اختصاص داده است.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به ناکامی دشمن صهیونیستی در تغییر بافت جمعیتی قدس و غصب اراضی فلسطینیان ساکن قدس، یادآور شد که باید برای متوقف کردن طرح های شهرک سازی در بیت المقدس یک راهبرد ملی جامع تدوین گردد.

حماد با بیان اینکه ملت فلسطین هرگز به دشمن صهیونیستی اجازه اجرای طرح های شوم یهودی سازی علیه مقدسات فلسطینی را نخواهد داد، خواستار تشریک مساعی عربی و اسلامی برای حمایت از قدس و مسجد الاقصی در برابر تجاوزات نظامیان و شهرک نشینان یهود شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=53883

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!