3

حماس: تصویب طرح‌ جدید شهرک‌سازی در قدس بیانگر پافشاری بر یهودی‌سازی است

  • کد خبر : 38234
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۸:۱۰
حماس: تصویب طرح‌ جدید شهرک‌سازی در قدس بیانگر پافشاری بر یهودی‌سازی است
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای طرح جدید شهرک سازی رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی را محکوم کرد.

محمد حماده سخنگوی حماس در قدس اشغالی در این باره گفت: تصویب طرح‌ جدید شهرک‌سازی در قدس بیانگر پافشاری بر یهودی‌سازی است.

وی افزود: البته یهودی سازی نمی تواند خدشه ای بر آثار تاریخی و اسلامی در قدس اشغالی وارد نماید و ملت فلسطین با وحدت و مبارزات خود به این اقدامات پاسخ می دهد.

وی ضمن اعلام مخالفت شدید حماس با طرح های جدید شهرداری رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی در زمینه شهرک سازی، افزود: صهیونیست‌ها با این اقدام نشان می دهند که بر یهودی سازی تاکید ویژه دارند و تلاش دارند هویت ملت فلسطین را هدف قرار دهند.

وی افزود: البته این تلاش ها به جای نخواهد رسید و رژیم صهیونیستی توانایی تغییر هویت آثار اسلامی و همچنین تغییر واقعیت های تاریخی در قدس شریف را ندارد.

محمد حماده افزود: به طور قطع و یقین این جنایت رژیم صهیونیستی با وحدت ملت فلسطین و مبارزات آنها در صحنه پاسخ داده می شود.

سخنگوی حماس تاکید کرد: ملت فلسطین در ماه های اخیر فداکاری های بی نظیری با تکیه بر مقاومت همه جانبه در کرانه باختری و قدس ارائه کرده است و ما می خواهیم همچنان به صبر و پایداری خود در مواجهه با اقدامات اشغالگران صهونیست و رویارویی با طرح های یهودی سازی آنها ادامه دهند.

وی تاکید کرد: این اقدامات در راستای دفاع از سرزمین فلسطین و حقوق ملی ما انجام می شود تا به اذن خدا شاهد آزادسازی فلسطین و بازگشت آوارگان به این سرزمین باشیم

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=38234

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!