4
عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

تمام فتنه‌های یهود به سوی خود آنان بازگشته است

  • کد خبر : 58623
  • ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۹:۰۴
تمام فتنه‌های یهود به سوی خود آنان بازگشته است
عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: تمام فتنه‌های یهود امروز به سمت خود آنان بازگشته و همه گروه‌های مقاومت اسلامی با یکدیگر علیه یهود متحد شدند و ایران حامی گروه‌های مقاومت است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، سید حامد علم الهدی، عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی روز پنجشنبه در نشست مشترک علمای شهرستان‌های تایباد (ایران) و هرات (افغانستان) با محوریت فلسطین و نقش علما و دانشگاهیان در تبیین موضوع قدس که با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در مرز دوغارون برگزار شد.

عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: امروز همه فتنه‌های یهود به سمت خود آن‌ها برگشته است و همه گروه‌های مقاومت با یکدیگر متحد شده و ایران اسلامی نیز آن‌ها را حمایت می‌کند تا این فتنه را به سمت یهود بازگرداند.

وی گفت: اگر دست یهود از خاورمیانه کوتاه شود، بزرگترین جمعیت اسلامی و بزرگترین اقتصاد جهانی را می‌توانند تشکیل دهند، امروز اروپا به نتیجه رسیده است که اتحادیه واحد و پول واحد داشته باشد اما کشورهای اسلامی هنوز به این جمع بندی نرسیده است‌.

علم الهدی گفت: مرزهای جغرافیایی نمی‌تواند ملت‌های مسلمان را از یکدیگر جدا کند، ما معتقدیم مطابق فرموده قرآن، این کتاب، آسمانی است و کلام رب العالمین است و پیامبر، پیامبر همه مسلمانان است.

عضو مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی تاکید کرد: ما در اصول و ارکان اسلامی با یکدیگر مشترک هستیم و به آن افتخار می‌کنیم و باید مرتباً بر این اشتراکات تاکید کنیم تا دشمن را ناامید کنیم. معتقدیم همه خطبه‌های جهان اسلام به صورت واحد جهت حمایت از مردم مظلوم غزه و نابودی صهیونیست جهانی باشد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58623

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!