0

بازیگر برنده اسکار از اظهارات «ضدیهودی» در اینستاگرام عذرخواهی کرد

  • کد خبر : 52852
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
بازیگر برنده اسکار از اظهارات «ضدیهودی» در اینستاگرام عذرخواهی کرد
بازیگر مطرح هالیوود از آنچه اظهارات ضدیهودی نام گرفته، عذرخواهی کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، «جیمی فاکس» بازیگر برنده جایزه اسکار، به دلیل پست اینستاگرامی که برخی افراد آن را به عنوان حمله ای آشکار به اعضای جامعه یهودی تعبیر کردند، عذرخواهی کرد.

فاکس که جوایز بسیاری را برای ایفای نقش ری چارلز در فیلم زندگی‌نامه «ری» در سال 2004 به دست آورد نوشت: «می‌خواهم از جامعه یهودی و همه کسانی که از پست من آزرده شدند، عذرخواهی کنم. اکنون می دانم که انتخاب کلمات من باعث توهین شده است و متاسفم. هرگز قصد من این نبود.»

عذرخواهی فاکس به دنبال پست قبلی در رسانه های اجتماعی منتشر شده توسط این بازیگر است که گفته بود: آنها عیسی را کشتند. فکر میکنی باهات چیکار کنن؟؟؟! #دوستهای #کاذب #عشق_کاذب.

وب‌سایتی که اخبار مربوط به یهودیان را جمع‌آوری می‌کند، پست اولیه فاکس در شبکه‌های اجتماعی را برجسته کرد و آن را «به طرز وحشتناکی یهودستیزانه» توصیف کرد. این پست افزود که این پست افسانه ای را تبلیغ می کند که جامعه یهودی به عنوان یک کل به طور جمعی مسئول مرگ عیسی بوده است.

فاکس در پایان متن خود نوشت: من جامعه یهودی را دوست دارم و از آن حمایت می کنم. عمیق ترین عذرخواهی من از هر کسی که توهین شده است. هیچ چیز جز عشق همیشه نیست.

این درحالی است که یک بازیگر مطرح دیگر آمریکایی به نام جنیفر آنیستون نیز از اینکه این پست جیمی فاکس را لایک کرده بود، عذرخواهی کرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!