1

امام جمعه اردبیل: پشت صحنه‌های شوم قرآن سوزی اسرائیل ایستاده است

  • کد خبر : 52614
  • ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
امام جمعه اردبیل: پشت صحنه‌های شوم قرآن سوزی اسرائیل ایستاده است
امام جمعه اردبیل در بخشی خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل به اهانت مجدد و چندین باره به ساحت کلام الله مجید در کشورهای سوئد و دانمارک اشاره کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آیت الله سید حسن عاملی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اردبیل با اشاره به اهانت مجدد و چندین باره به ساحت کلام الله مجید در کشورهای سوئد و دانمارک، ضمن محکوم کردن این اقدام شوم اظهار کرد: اخیراً دوباره قرآن در برابر پارلمان سوئد و دانمارک به آتش کشیده شد دولت این دو کشور می‌گویند ما روی آزادی بیان نمی‌توانیم معامله کنیم در این کشورها بعضی از مسلمان‌های با ذوق و فهمیده کار بسیار جالبی کردند.

امام جمعه اردبیل افزود: آنها طبق یک تقاضای رسمی از دولت این دو کشور تقاضای راهپیمایی برای اعلان دروغ بودن هولوکاست کردند و اینکه هیچ گونه کوره آدم سوزی علیه یهودی‌ها در آلمان اتفاق نیفتاده است اما این دو دولت به شدت با این راهپیمایی مخالفت کردند.

آیت الله عاملی گفت: در کشورهای غربی تنها قرآن آتش زده نمی‌شود به مساجد هم آتش می‌زنند سر خوک را به داخل مسجد پرتاب می‌کنند ماکت کعبه را سیبل آموزش‌های تیر اندازی خود می‌کنند پشت تمام این صحنه‌های شوم اسرائیل و موساد ایستاده است.

وی در تحلیل چرایی و پشت پرده این اقدامات علیه اسلام و قرآن خاطر نشان کرد: همه باید بدانند که تلاش‌های مذبوحانه و فاشل آنها برای دو امر است اول انتقام از مسلمان‌ها در فلسطین در این روزها اسرائیل در فلسطین در نهایت ذلت و خواری قرار گرفته است و متحیر است که با فلسطینی‌ها درگیر شود یا با مخالفان عظیم داخلی ستیز کند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52614

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!