1

طرح کلیسای ارتدوکس روسیه برای ترویج فرهنگ عفاف 

  • کد خبر : 60542
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱
طرح کلیسای ارتدوکس روسیه برای ترویج فرهنگ عفاف 
پیشنهاد ارائه طرحی از کلیسای ارتدوکس برای شکل گیری خرده فرهنگ و مد با موضوع عفاف در جوانان روسیه طی روزهای اخیر در رسانه های این کشور بازتاب داشته است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، پیشنهاد ارائه طرحی از کلیسای ارتدوکس برای شکل گیری خرده فرهنگ و مد با موضوع عفاف در جوانان روسیه طی روزهای اخیر در رسانه های این کشور بازتاب داشته است.

نخستین بار کشیش ایگور آکسنوف رئیس بخش آموزش دینی و تعلیمات دینی در مجمع بین المللی بقراط پیشنهاد داد که برنامه ای برای تشویق نوجوانان دبیرستانی به عفاف شکل گیرد.

رئیس کلیسای سنت الیاس و ایبورگ روسیه همچنین پیشنهاد کرد کالاهای تبلیغ کننده عفت مانند لباسهایی با متن بیایید صبر کنیم” و “من منتظر عشق واقعی خود هستم و همچنین آویزها و حلقه های جواهرات که متنی مشابه بر روی آن درج شده است تولید و در دسترس نسل جوان روسیه قرار گیرد.

کشیش آکسنوف :گفت برخی از جوانان فکر می کنند که اگر این عبارتها به زبان انگلیسی یا ژاپنی نوشته شود مد میشود؛ من فکر میکنم این امر امکان پذیر است؛ نکته اصلی این است که آنها اهمیت حفظ عفت را درک کنند.

وی با بیان اینکه عدم رعایت عفاف قبل از ازدواج منجر به بیماریهای مقاربتی میشود که در نهایت ممکن است به ناباروری بیانجامد، گفت: علاوه بر این ما در حال حاضر مبالغ هنگفتی را برای انواع لقاح آزمایشگاهی که تحت پوشش بیمه درمانی اجباری است هزینه میکنیم که اگر این پول را برای تبلیغ عفاف در جوانان و خانواده هزینه کنیم نتیجه بیشتری میگیریم.

این کشیش ارتدوکس تأکید کرد: ایده عفاف قبل از ازدواج، مانع برنامه ملی روسیه برای افزایش جمعیت نمی شود بلکه به تحقق آن کمک می کند.

این پیشنهاد با حمایت معاون رئیس شورای عالی کلیسای مسکو همراه شده است. و اختانگ کیپشیدزه در این باره به خبرگزاری ریانووستی گفت: مدتهاست که شاهد ترویج الگوهای رفتاری در تضاد با عفت در جامعه روس بوده ایم. لازم است از رویکردهای خلاقانه و تخیلی برای ترویج ارزشهای واقعی که شادی و آزادی را برای جوانان به ارمغان می آورد فعالانه استفاده شود.

از نگاه نمایندگان کلیسای ارتدوکس روسیه، توزیع تیشرت و جواهرات با نمادهای حامی عفاف می تواند یکی از راههای ایجاد فضای مثبت و تشویق جوانان به پایبندی به ارزشهای سالم باشد. مهم است که از ایده های خلاقانه برای ایجاد یک سبک زندگی مثبت بر اساس اصول و اخلاق معنوی استفاده شود.

آنها معتقدند که عفاف باید به عنوان یک درس در مدارس آموزش داده شود همچنین در مورد فواید آن صحبت باید کرد و پرهیز از فعالیت جنسی قبل از ازدواج را باید ترویج کرد.

کشیش کیپشیدزه معتقد است بی بند و باری مسیری به سوی رنج و مرگ است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!