2
انجمن آشوریان تهران در بیانیه‌ای؛

دولت فرانسه نمی‌خواهد از پس پرده‌دری‌های شارلی ابدو برآید

  • کد خبر : 44301
  • ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۰
دولت فرانسه نمی‌خواهد از پس پرده‌دری‌های شارلی ابدو برآید
انجمن آشوریان تهران با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اقدام غیرحرفه‌ای و توهین‌آمیز نشریه شارلی ابدوی فرانسه نوشت: تاسف‌بار است که دولت فرانسه به بهانه‌های موهوم نمی‌خواهد از پس پرده‌دری‌های شارلی ابدو برآید.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، یوناتن بت‌کلیا رییس هیات مدیره انجمن آشوریان تهران با در اختیار قرار دادن بیانیه‌ای در محکومیت اقدام نشریه شارلی ابدو نوشت: «روزنامه شارلی ابدو با نشر طرح‌هایی باعث انزجار و نفرت عمیق جوامع بشری از این عمل غیرانسانی شد. این اولین بار نیست که نشریه طنز و کمیک شارلی ابدو در فرانسه باورها، اعتقادات و مقدسات میلیونها آدم را با هجویه‌ها و هزل‌ها و به گمان خود با خودشیرینی‌های زننده به سخره می‌گیرد. این در حالی است که میلیونها انسان را در سراسر جهان آزرده می‌کند.

اهانت به ارزشها، فرهنگ‌ها و بروز دادن رفتارهای غیرعقلانی و غیراخلاقی موافق با هیچ یک از اصول و مبانی انسانی نیست. علیرغم اعتراض‌های میلیونی گویی میخ بر سندان کوبیدن است و حرف حساب به گوش گردانندگان این نشریه نرفته و تا به امروز میلیون‌ها انسان را بسیار آزرده است. تاسف‌بارتر آن که دولت فرانسه به بهانه‌های موهوم از پس این پرده‌دری‌ها برنیامده یا نخواسته بربیاید.

هنوز اهانت به مقدسات مسیحیان و مسلمانان در یاد جهانیان است و اکنون با طرح‌هایی موهن، زننده و آزاردهنده به باورهای میلیوها ایرانی معتقد به ولایت و مسلمانان جهان اهانت کرده‌اند، رهبر گرانقدر کشورمان که با حضور در منازل شهدای مسیحی در ایام عید میلاد عیسی مسیح از ارزش و افتخار کشور به این شهدا و خانواده‌هایشان می‌گویند و همواره موجب تسلی جامعه می‌شوند.

انجمن آشوریان تهران این هتاکی و هر حرکت شنیع و موهن و اهانت‌آمیز به هر دین و مسلکی را علی‌الخصوص توهین به رهبر معظم انقلاب اسلامی و باورهای نظام جمهوری اسلامی را محکوم می‌کند. مسوولین این نشریه باید بدانند انتشار چنین طرح‌هایی هرگز نمی‌تواند شان و مقام معظم رهبری و رحانیون ایران را پایین آورد و معتقد است آزادی بیان آنچنان که ادعای فرانسه است حاصلی جز خدشه‌دار کردن روح و رنجاندن میلیون‌ها انسان در سراسر جهان ندارد.»

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=44301

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!