2

نماینده ایران به هفتمین کنگره “رهبران ادیان جهانی و سنتی” می‌رود

  • کد خبر : 38961
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
نماینده ایران به هفتمین کنگره “رهبران ادیان جهانی و سنتی” می‌رود
رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در رأس هیأتی در هفتمین کنگره "رهبران ادیان جهانی و سنتی" حضور می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، هفتمین کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی، 22 تا 24 شهریورماه جاری با حضور پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان، احمد الطیب شیخ الازهر مصر، کیریل اسقف اعظم روسیه، ارباش رئیس سازمان دیانت ترکیه و الله شکور پاشازاده رئیس اداره مسلمانان قفقاز و سایر نمایندگان ادیان و مذاهب مختلف در قزاقستان برگزار می‌شود.

در این اجلاس، بیش از 130 هیأت از 60 کشور جهان از جمله نمایندگانی از اسلام، مسیحیت، یهودیت، شینتوئیسم، بودایی، زرتشتی، هندوئیسم و سایر ادیان حضور خواهند داشت.

رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی ضمن حضور در این کنگره، به منظور هم‌افزایی، همبستگی و یافتن راهکار مناسب برای حل بحران‌های منطقه‌ای و بین‌المللی با برخی نمایندگان ادیان و مذاهب مختلف دیدار می‌کند.

حجت‌الاسلام محمدمهدی ایمانی‌پور رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در رأس هیأتی از جمهوری اسلامی ایران متشکل از حجت‌الاسلام حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، آیت الله احمد مبلغی عضو مجلس خبرگان رهبری و زهرا رشیدبیگی رئیس گروه مسیحیت ارتدکس و پروتستان مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برای شرکت در هفتمین کنگره رهبران ادیان جهانی و سنتی به قزاقستان سفر می‌کند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=38961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!