1
اولین قاضی نابینا در آمریکا:

قرآن پاسخ همه سوالات زندگی را می‌دهد

  • کد خبر : 60411
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰
قرآن پاسخ همه سوالات زندگی را می‌دهد
اولین قاضی نابینا در آمریکا به تلویزیون الیوم السابع گفت: قرآن زیباترین چیز است. قرآن همه چیز را اعم از مسایل مربوط به زندگی را پاسخ می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز،  تلویزیون «الیوم السابع» اولین مصاحبه خود با «ریچارد برنشتاین»، اولین قاضی نابینا در آمریکا را در جریان سفرش به مصر برای آشنایی با افراد دارای معلولیت در مصر انجام داد.ریچارد برنشتاین، قاضی آمریکایی در این مصاحبه گفت: تصمیم گرفتم به مصر سفر کنم زیرا مردم آن را دوست دارم.

وی گفت: مصری‌ها بسیار مهربان هستند و به افرادی مانند من که دارای معلولیت هستند اهمیت می‌دهند و حقیقت این است که هیچ چیز بهتر از سفر به کشورهای اسلامی مانند مصر نیست، زیرا مردم آن از قرآن پیروی می کنند و به آموزه های دین مبین اسلام پایبند هستند که این امر مستلزم کمک به افراد دارای معلولیت است.

قاضی آمریکایی ریچارد برنشتاین، اولین قاضی «نابینا» در ایالات متحده آمریکا اظهار کرد: قرآن کریم یکی از زیباترین چیزهای موجود است، اگر نگوییم زیباترین، قرآن همه چیز را اعم از پاسخ های مربوط به زندگی، چگونه زندگی کردن، و چگونه انسان بهتری شدن را می‌دهد.

وی درباره جزئیات ورودش به سمت قاضی دیوان عالی در ایالت میشیگان گفت: من در رشته حقوق تخصص داشتم، زیرا تنها رشته ای است که می توانم در زندگی مردم تغییر ایجاد کنم و در آخرین انتخابات توسط میلیون‌ها نفر انتخاب شدم تا اینکه قاضی دادگاه عالی در ایالت میشیگان شدم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!