3

رئیس‌جمهور چچن در مناسک عمره

  • کد خبر : 57667
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۴
رئیس‌جمهور چچن در مناسک عمره
رمضان قدیروف، رئیس‌جمهور چچن از ادای مناسک عمره به همراه مفتی جمهوری چچن در جریان سفر اخیر خود به عربستان سعودی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، رمضان قدیروف، رئیس جمهور جمهوری خودمختار چچن، با انتشار مطلبی در کان رمضان قدیروف، رئیس‌جمهور چچن از ادای مناسک عمره به همراه مفتی جمهوری چچن در جریان سفر اخیر خود به عربستان سعودی خبر داد.

ال رسمی خود در تلگرام از ادای مناسک عمره به همراه مفتی چچن و دیگر مقامات همراه در جریان سفر اخیر به عربستان سعودی خبر داد.

این اقدام در جریان سفر اخیر ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به عربستان سعودی صورت گرفت.

قدیروف در پست تلگرامی خود از استقبال مقامات سعودی و احترام به وی در جریان سفر و همچنین استقبال گرم زائران از نقاط مختلف جهان و ابراز محبت و حمایت صمیمانه آن‌ها تقدیر و تشکر کرد.

رئیس‌جمهور چچن از مقامات عربستان سعودی نیز به دلیل استقبال گرم و حمایت آنها از وی تشکر و قدردانی کرد.

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه پس از سفر به امارات متحده عربی که طی آن با محمد بن زاید، رئیس‌جمهور این کشور دیدار و گفت‌وگو کرد، روز چهارشنبه برای یک سفر رسمی به عربستان سعودی سفر کرد.

پوتین در این سفر با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان درباره جنگ اوکراین، وضعیت خاورمیانه و جنگ در نوار غزه بحث و تبادل نظر کردند. در بیانیه‌های رسمی منتشر شده بعد از این دیدارها، طرفین بر تداوم هماهنگی تلاش‌ها برای حفظ صلح و امنیت بین‌المللی تأکید کرده‌اند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=57667

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!