1

بلاگرها در مسیر تفرقه اندازی

  • کد خبر : 48856
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰
بلاگرها در مسیر تفرقه اندازی
استعمار خوب می‌داند که ترفند تفرقه‌اندازی چقدر خوب جواب می‌دهد. به جریان تنفری که در بین افراطی‌های دو سوی تشیع و تسنن بعد از تلاش انگلستان برای ایجاد تفرقه بین مسلمین به وجود آمد نیم‌نگاهی بیندازید.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، بعد از تفرقه، استعمار خوب می‌داند که اثر کار رسانه‌ای چه بوده است و در این دوران اثر استفاده از شبکه‌های مجازی چقدر چشم‌گیر و بااهمیت است. ده ها سال بود که این دو در کنار هم قرار گرفته بودند برای اهداف شوم؛ تفرقه بوسیله رسانه.

اکنون بعد جدیدی از سفارشی‌سازیِ تفرقه‌انگیزی توسط بلاگرها در حال پی‌ریزی است که بسیار خطرناک است و باید سریعاً با این نمونه‌ها برخورد جدی صورت گیرد.

ویدئو کلیپ‌هایی کوتاه برای ایجاد تفرقه بیشتر بین اهل سنت و تشیع! درحالی‌که کشور چندین ماه درگیر یک اغتشاش و جنگ ترکیبی گسترده است.

اکنون گویا برخی بلاگرها به کمک آمده‌اند تا با ایجاد تنش، مطرح کردن مسائل کلامی و فقهی در بین مردم و تمسخر آنان در کنار دو لبه قیچی تفکر شیعه انگلیسی و تفکر سنی وهابی روزبه‌روز مردم را نسبت به تفکرات دینی بدبین کنند.

اخیراً کلیپی در بستر شبکه‌های پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است که دو فرد به خاطر عقاید خود نمی‌توانند با یکدیگر ازدواج کنند و هم‌زمان فرد شیعه را خشن و بی‌منطق نشان می‌دهد.

شاید کاری که با یک فیلم سینمایی هالیوودی قرار است انجام شود حال با یک کلیپ دو سه‌دقیقه‌ای صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48856

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!