0

قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی از اقدام سپاه علیه اسرائیل

  • کد خبر : 61957
  • ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
قدردانی نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی از اقدام سپاه علیه اسرائیل
نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی و امام جمعه بجنورد از اقدام تنبیهی سپاه پاسداران علیه رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری، نماینده ولی فقیه در خراسان‌شمالی در پیامی اظهار کرد: شهدای اخیری که در کنسولگری نظام مقدس اسلامی در سوریه به شهادت رسیدند، سبب به جوش آمدن خون همرزمان آن ها شده است.

وی افزود: تهدید مقام معظم رهبری نسبت به رژیم صهیونیستی باعث شد که این رژیم به وحشت بیفتد و سفارتخانه‌های خود را از ترس انتقام ایران در بسیاری از کشورها تعطیل کند.

وی در این پیام تصریح کرد: آن ها پناهگاه‌های خود را آماده کرده‌ و در حالت آماده‌باش قرار گرفتند و وحشتی سراسری، کل اسرائیل را فرا گرفت.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با اشاره به آیه شریفه ۱۹۰ سوره بقره «وَقَٰاتِلُواْ فِی سَبِیلِ الله ٱلَّذِینَ یُقَٰتِلُونَکُمْ- بجنگید در راه خدا با کسانی که با شما می جنگند-» تاکید کرد: به موجب آیه شریفه و ده‌ها آیه دیگر و براساس فرمان امام و مقتدای امت، رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه «رژیم خبیث صهیونیستی باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد» این اتفاق افتاد و دل مردم و مسلمانان شاد شد.

حجت الاسلام نوری گفت: دلاور مردان سپاه پاسداران با حمایت ملت ایران در پاسخ شرارت‌های رژیم جعلی و کودک‌کُش صهیونیستی، پاسخ محکم و سختی را به تجاوزگری های این سگ نگهبان آمریکا و اربابش در منطقه دادند؛ ما هم همراه با ملت بزرگ ایران حمایت خویش را از تصمیم شورای‌عالی امنیت ملی که با همراهی غیور مردان ارتش و حمایت ستادکل نیروهای مسلح توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به منصه ظهور رسید؛ اعلام می‌کنیم.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=61957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!