2
قائم مقام دانشگاه آزاد:

اشتراک گیری میان ادیان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است

  • کد خبر : 58855
  • ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
اشتراک گیری میان ادیان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است
قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه باید بر ادیان توحیدی که در دنیا وجود دارد پافشاری کنیم،‌ گفت: اشتراک گیری میان ادیان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، علی سروری‌مجد، قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی امروز در اولین نشست هم‌اندیشی پیروان ادیان الهی که در ساختمان ستادی دانشگاه آزاد برگزار شد، اظهار کرد: در بحث تقریب مذاهب، تمرکز بر مشترکات بین ادیان مختلف است و بر همین اساس از چهار سال پیش نشست‌های تخصصی برگزار شده و ۲۸ دفتر تقریب مذاهب در مناطق مختلف تشکیل شده است.

سروری‌مجد با بیان اینکه باید بر ادیان توحیدی که در دنیا وجود دارد پافشاری کنیم،‌ بیان کرد: اشتراک گیری میان ادیان از آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه این نیاز بشر حول محور عقلانیت و معنویت است که جزو اشتراکات ادیان علمی بین اندیشمندان مطرح بوده است،‌  تصریح کرد: مسائل و مصائب مشترک همه ادیان باید به اشتراک گذاشته شود و دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند در این مسیر حرکت کند.

قائم مقام دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تعداد دانشجویان و اعضای هیئت‌علمی بیان کرد: یک میلیون و سیصد هزار دانشجو و ۶۰ هزار هیئت‌علمی تمام‌وقت، وابسته و کارمند با ظرفیت بالا و سابقه چهل‌ساله در ۴۰۰ نقطه کشور وجود دارد که ظرفیت خوبی برای حوزه آموزشی محسوب می‌شود.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=58855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!