2

نماینده کلیمیان: سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی انزجار ایرانیان کلیمی را به‌دنبال داشت

  • کد خبر : 48372
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲
نماینده کلیمیان: سفر رضا پهلوی به سرزمین‌های اشغالی انزجار ایرانیان کلیمی را به‌دنبال داشت
نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس گفت: ضعف رژیم صهیونیستی در بازدارندگی نویددهنده تحقق فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد این رژیم و بازگشت فلسطینیان به سرزمین اصلی خودشان است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، همایون سامه یح، نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی امروز دچار اختلافات داخلی است و تصمیمات دولت نتانیاهو اعتراضات گسترده صهیونیست‌ها در سرزمین‌های اشغالی را همواره به دنبال دارد.

وی افزود: علاوه بر این اقدامات جبهه مقاومت که توسط فلسطینیان در نوار غزه و چه توسط فلسطینیان در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌شود ضربات سنگینی را به رژیم صهیونیستی وارد کرده است.

نماینده کلیمیان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجموعه این عوامل امروز قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی را از بین برده و زمینه را برای اضمحلال این رژیم جعلی فراهم کرده است.

سامه یح خاطرنشان کرد: این ضعف قدرت بازدارندگی رژیم صهیونیستی نویددهنده فرمایش رهبر معظم انقلاب است و ما در آینده‌ای نه‌چندان دور شاهد بازگشت فلسطینیان به سرزمین اصلی و خانه و کاشانه‌شان خواهیم بود.

وی با اشاره به سفر فرزند شاه مخلوع ایران به سرزمین‌های اشغالی فلسطین افزود: سفر رضا پهلوی انزجار بیش از پیش ملت‌های جهان و به‌ویژه ایرانیان کلیمی را به دنبال داشت و ایرانیان کلیمی ضمن اعلام اعتراض به انجام این سفر آن را محکوم می‌کنند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48372

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!