0

گفت‌وگوی دینی اسلام و مسیحیت در زیمبابوه برگزار می‌شود

  • کد خبر : 46048
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
گفت‌وگوی دینی اسلام و مسیحیت در زیمبابوه برگزار می‌شود
به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه، گفت‌وگوی دینی اسلام و مسیحیت (5 اسفندماه) با حضور اندیشمندان دینی دو کشور در محل اروپه کالج حراره برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در زیمبابوه با همکاری مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و برخی از نهادهای علمی و دینی زیمبابوه، گفت‌وگوی دینی اسلام و مسیحیت را برگزار می‌کند.

این دور از گفت‌وگوهای دینی با نظرداشت تحولات اجتماعی و دینی در منطقه و جهان با موضوع «روابط مسلمانان و مسیحیان در زیمبابوه» برگزار خواهد شد.

در این همایش، رهبران برجسته دینی زیمبابوه،  اساتید دانشگاه و رؤسای نهادهای دینی، سفرای برخی کشورها و مهمان اعزامی از ایران اسلامی حضور خواهند داشت.

کارکرد ارزش‌های دینی در پایداری همزیستی مسالمت آمیز پیروان ادیان، اسلام و پاسخ به چالش‌های اجتماعی-اقتصادی،‌ اسلام و برنامه درسی جدید در زیمبابوه،‌ تروریسم در آفریقا و چهره واقعی اسلام،‌ اسلام و همزیستی مسالمت آمیز با سایر ادیان و … از عناوین ارائه مقالات و سخنرانی‌ها در این سمینار خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این سمینار روز جمعه (5 اسفندماه) با همکاری دپارتمان فلسفه،‌ ادیان و اخلاق دانشگاه زیمبابوه و دانشگاه اروپه برگزار خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=46048

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!