1

بازدید نماینده فرانسه از کلیساهای الجزایر

  • کد خبر : 48383
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۲۱
بازدید نماینده فرانسه از کلیساهای الجزایر
در جریان دیدار خانم منی شریف و سیدجلال جعفری‌میرآقایی بر لزوم گسترش گفت‌وگوهای بین الادیانی بین ایران و مراکز مسیحی فرانسه تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، خانم منی شریف، عضو مؤسسه کاتولیک Apprintis d Auteuil در فرانسه که به عنوان نماینده این مؤسسه برای بازدید از کلیساهای الجزایر به این کشور سفر کرده بود، ضمن حضور در سفارت جمهوری اسلامی ایران در الجزایر با سیدجلال جعفری‌میرآقایی، رایزن فرهنگی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد .

خانم منی شریف در سخنانی، با تجلیل از روح بلند و ملکوتی امام خمینی(رضوان الله تعالی علیه) از خاطرات سفر خود به مشهد مقدس و دیدار با علما و مراکز فرهنگی وابسته به آستان قدس رضوی سخن گفت و فضای معنوی حاکم بر حرم امام رضا(ع) را در دنیا بی‌نظیر و منحصر به فرد دانست .

وی آمادگی خود را برای سازماندهی گفت‌وگوهای دوجانبه بین ایران و مراکز مسیحی فرانسه اعلام و اظهار داشت: امیدوارم بتوانم حلقه اصلی بین مراکز علمی، دانشگاهی و فرهنگی ایران و مراکز کاتولیک مسیحی فرانسه باشم و گفت‌وگوهای بین الادیانی را برنامه ریزی کنم .

جعفری‌میرآقایی، رایزن فرهنگی کشورمان در الجزایر  به حضور مسالمت آمیز و آزادی پیروان ادیان ابراهیمی در ایران اشاره و فعالیت‌های مرکز گفت‌وگوی ادیان و فرهنگ‌های سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و دانشگاه ادیان و مذاهب در قم را تشریح کرد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48383

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!