2

معرفی کتاب یا تبلیغات‌چی فرقه ضاله؟!

  • کد خبر : 53571
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
معرفی کتاب یا تبلیغات‌چی فرقه ضاله؟!
یک سایت معرفی کتاب در محیط مجازی رویکردی به‌وضوح آشکار علیه فرهنگ ایرانی-اسلامی و نیز در جهت تبلیغ فرقه‌های ضاله در پیش گرفته و این در حالی است که سایت فوق در زمان اغتشاشات نیز رویکردی همسو با سایت‌های معاند داشته؛ به راستی چرا نظارت بر این سایت‌ها تا این حد ضعیف است؟

به گزارش پایگاه خبری مفاز، سایت معرفی کتاب «ک…» در معرفی یکی از نویسندگان عضو فرقه ضاله بهائیت به تعریف و تمجید از او و خانواده بهائی او پرداخته است. همه اینها در حالی است که دستگاه‌های اطلاعاتی کشورمان همواره در این‌باره که اعضای این فرقه به‌صورت گسترده به جمع‌آوری اطلاعات برای رژیم صهیونیستی مشغول هستند هشدار داده‌اند. نه‌تنها دستگاه‌های اطلاعاتی جمهوری اسلامی ایران بلکه در رژیم سابق نیز گزارش‌های متعددی از جاسوسی بهائیان برای رژیم صهیونیستی وجود دارد. با این حال سؤال این است که چه منفعتی برای گردانندگان این سایت معرفی کتاب و نویسندگان مطالب آن است که در پی بزک کردن شبکه جاسوسی بهائیت هستند؟!

ضمناً لازم به یادآوری است که این سایت در روزگار آشوب‌ها محتوای همسو با آشوب‌ها را نشر می‌داد. در آن ایام این سایت به صورت هدفمند با نگاه جنسیت‌زده خود به تبلیغ کتاب‌هایی با رویکردهای جنسیت‌زده پرداخت.

همچنین این سایت در معرفی یکی از کتاب‌هایی که به‌صورت سفارشی و چند روزه به طمع به دست آوردن مشتی دلار نوشته می‌شود آورده بود: «نویسنده سعی دارد در این کتاب با مرور خاطراتی از زندگی خود که تجربه مشترک میان اکثر زنان ایرانی است خفقان[!!] موجود در جامعه ایرانی را به تصویر بکشد.

در این کتاب مادری عاصی با شکستن تابوها و آموزش برابری جنسیتی به دخترش…»

نکته قابل تأمل این است که این سایت از خفقان سخن گفته و این در حالی است که همین سایت که در کشورمان بارگذاری می‌شود به راحتی مواضعی علنی علیه امنیت و فرهنگ جامعه گرفته و بدون هیچ واهمه‌ای خفقان را عنوان کرده است.

همه اینها در حالی است که دستگاه‌های نظارتی و اطلاعاتی در هیچ کشوری به افراد آن جامعه این اجازه را نمی‌دهند که علیه مبانی کلی و مسایلی که می‌تواند امنیت ملی را دستخوش آشوب کند به بلندگوی دشمنان آن کشور تبدیل شده و به لجن‌پراکنی بپردازند.

گفتنی است، سرویس ادب و هنر روزنامه کیهان در مطلبی با عنوان «فرقه‌ای که عزیزدردانه دین‌ستیزان است» به کارنامه بهائیان در گذشته پرداخته و در همان صفحه که به تاریخ 22 مرداد 1402 منتشر شد چند سند از ساواک را در مورد جاسوسی بهائیان منتشر کرد که در سایت کیهان قابل دستیابی است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=53571

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!