3

شعائر حسینی خاری در چشم مسیحیت صهیونیستی

  • کد خبر : 964
  • ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
شعائر حسینی خاری در چشم مسیحیت صهیونیستی

عظمت راهپیمایی اربعین که هر سال بر شکوه آن افزوده می‌شود این روزها برای بسیاری از معاندین دین اسلام به ویژه فرقه مسیحیت صهیونیستی تبدیل به خاری در چشم و جان شده است.

به گزارش مفاز؛ مسیحیت تبشیری که چشم دیدن این عظمت را ندارد همزمان با شروع مراسم اربعین حسینی به شیوه های گوناگون در رسانه‌های خود این مراسم را مورد هجمه قرار داده و می‌کوشد عظمت و شکوه آن را زیر سئوال ببرد.

در این خصوص در چند روز اخیر رسانه‌های وابسته به این فرقه اخبار متفاوتی درباره اربعین منتشر کرده‌ و تلاش دارند به وسیله انتشار این خبر‌ها حضور در مراسم اربعین حسینی را کمرنگ جلوه دهند، غافل از اینکه حاضرین در این اجتماع میلیونی به پای دل رفته‌اند نه با پای جان

بررسی اخبار منتشر شده نشان می‌دهد تیم فکری رسانه‌‌های فرقه مسیحیت تبشیری، خدشه وارد کردن به این مراسم پرشکوه را در دستور کار قرار داده که این هجمه تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت و ابعاد مختلفی را دربر خواهد گرفت.

حضور رسول حیدری از فعالین جریان تبشیر در بین عوامل ضد انقلاب 

بر اساس این گزارش همزمان با رسانه‌های تبشیری، معاندین سلطنت طلب وابسته به این فرقه که در ایجاد تجمع‌ غیر قانونی خود به جایی نرسیدند نیز به میدان آمده و بخشی دیگر از ماموریت هجمه به اجتماع میلیونی اربعین را بر عهده گرفته‌اند.

این افراد که همواره به دنبال ایجاد هرج و مرج و بی قانونی در داخل کشور هستند در دستورالعملی که از جانب اردوگاه صلیبی به آن‌ها دیکته شده از همفکران خود خواسته‌اند تا بنرهای تبلیغاتی مربوط به اربعین را به آتش بکشند.

پست منتشر شده توسط عوامل سلطنت طلب در فیسبوک

این دستور که همزمان با حرکات جدید معاندین دین و انقلاب اسلامی صادر شده نشان از همسو بودن و هم محور بودن مسیحیت تبشیری و جریان‌های معاند سیاسی دارد در حالی که این فرقه مدعی است کار سیاسی نمی‌کند.

ساسان توسلی در تجمع عوامل ضد انقلاب 

گفتنی است همسویی دو جریان معاند مزبور پیش از این نیز بارها دیده شده چنان که یکی از عناصر این فرقه  در شبکه ماهواره‌ای فارسی‌زبان “پارس” متعلق به فومیکا پهلوی دختر نامشروع شاه مخلوع، برنامه خود بر روی آنتن می‌برد.

پیش از این نیز ساسان توسلی که سابقه حضور در جمع فتنه‌گران و عناصر سلطنت طلب را دارد در برنامه‌ای اعضای فرقه را بر خلاف کتاب مقدس به قانون شکنی  و نافرمانی مدنی تشویق کرد و گفت که هزینه های آن نیز باید پرداخت شود

رهپوان هدایت

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=964

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!