3

اوشو؛ الگو و مروج همجنس بازی

  • کد خبر : 60731
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۴۸
اوشو؛ الگو و مروج همجنس بازی
اشو که از آموزه‌های ادیان الهی بدور بوده است، به مثابه یک شیطان زمینی تفکری غیر انسانی و زشت، همچنین مخالف فطرت و غریزه را بین طرفداران خود ترویج می دهد.اوشو در حقیقت نظام خانواده را نفی می‌کند و با روشهای متعدد انسان را به همجنس گرایی دعوت می کند!

به گزارش پایگاه خبری مفاز، در تعالیم وحیانی پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله و سلم آمده است: بنایی در اسلام محبوب‌تر نزد خداوند متعال از ازدواج ساخته نشده است. خداوند متعال علاوه بر اینکه امر به ازدواج کرده، نیاز به ازدواج و جنس مخالف را در فطرت و غریزه‌ی انسان قرار داده است و هر شخصی به طور فطری و غریزی نیاز به جنس مخالف را در وجود خود احساس می‌کند.

البته در ازدواج و مسئله مهم تشکیل خانواده علاوه بر تقرب به پروردگار و عبودیت بیشتر، فلسفه‌ی مهم دیگری نیز وجود دارد، که مهم ترین آن ادامه زندگی بشر است و این یعنی ادامه نسل و… حال اگر روزی انسان به جایی برسد که دستورات خداوند را به کناری نهد و حتی از فطرت و غریزه خود نیز دست بکشد و میل او به جای اینکه به جنس مخالف باشد به طرف جنس موافق برود! در این صورت باید علاوه بر عقوبت های الهی و عذاب سنگین، منتظر عواقب وخیم دنیایی آن از جمله کاهش جمعیت و از بین رفتن نسل انسانی باشیم.

اوشو از جمله افرادی است که سعی نموده به لطایف الحیلی انسان را از مسیر فطرت اصیل و خداجوی خود خارج کند. اشو که از آموزه‌های ادیان الهی بدور بوده است، به مثابه یک شیطان زمینی تفکری غیر انسانی و زشت، همچنین مخالف فطرت و غریزه را بین طرفداران خود ترویج می دهد.اوشو در حقیقت نظام خانواده را نفی می‌کند و با روشهای متعدد انسان را به همجنس گرایی دعوت می کند!

او مدام توصیه می کند به جای ازدواج مرد با زن به همجنس گرایی روی بیاورند. اوشو در این زمینه می‌گوید:

…زن و مرد هرگز دوستان خوبی نیستند و نخواهند بود. عشاق دوستان خوبی نیستند ولی می‌توانند دشمن هم باشند. ولی مردان با مردان و زنان با زنان بهتر می توانند دوستی کنند رابطه‌ی مرد با مرد بسیار راحت‌تر و قابل فهم‌تر است تا رابطه‌ی زن و مرد. ازدواج دو زن با یکدیگر یا دو مرد با یکدیگر با وجودی که غیر علمی است ولی قابل قبول است و کسی نمی‌تواند مانع آن شود.

این سرکرده شبه معنویت ها در جایی دیگر می گوید:

اگر دو مرد از بودن با هم احساس خوبی دارند کسی حق ندارد دخالت کند. نه قانون، نه دولت، نه مذهب و نه کلیسا، ابدا هیچ کس حق ندارد دخالت کند. اگر دو زن از بودن با هم احساس خوبی داشته باشند نیز، دنیا شادتر خواهد شد. اجازه ندهید کسی بی‌دلیل احساس گناه کند. این احساس مثل کنه به ما چسبیده است زیرا در طول اعصار گذشته همواره به ما آموخته‌اند که همجنس‌گرایی گناه کبیره است!

این دیدگاه های مخرب، آلوده و حیوانی در کشور در حال رواج است و متاسفانه اشو برای بسیاری در زمره عرفا و اهل معنویت شناخته می شود!!!

 

 

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=60731

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.