5

«مانگا» ابزار انتقال سبک زندگی

  • کد خبر : 53219
  • ۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
«مانگا» ابزار انتقال سبک زندگی
کتاب‌‌های داستان‌ تصویری، به اصطلاح «مانگا»، از جهان شرق به کشور راه یافته و مخاطبین ایرانی، به‌ویژه کودکان را جذب محتوای خود کرده است.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، کتاب‌‌های داستان‌ تصویری، به اصطلاح «مانگا»، از جهان شرق به کشور راه یافته و مخاطبین ایرانی، به‌ویژه کودکان را جذب محتوای خود کرده است. این داستان‌ها حالت اعتیاد گونه به خود دارد و مخاطب با پیگیری مستمر مانگاها، به مرور شخصیتی مطابق محتوای این‌ محصول پیدا می‌کند.

مانگاها محبوبیت بالایی در شرق دارند، کم‌کم این محبوبیت به کره جنوبی نیز رسید و خواندن مانگا در کره جنوبی رواج یافت و باعث منتشر شدن اولین مانهوای کره‌ای (مانگای کره‌ای) در قرن بیستم شد. مانهوا‌ها به‌صورت مجازی (کتاب الکترونیکی) و نسخه چاپی منتشر می‌شوند.

در سال‌های گذشته این نوع مانگاها و مانهواها و… وارد کشور ایران شده‌اند. این مانگاها با به تصویر کشیدن شخصیت‌های داستان با برهنگی و پوشش آزادتر، روابط LGBT، روابط غیرمشروع و سبک زندگی غیراسلامی، یک هجمه فرهنگی و دینی را آغاز کرده‌اند. این کتاب‌های مصور در نمایشگاه‌ها و فروشگاه‌های کتاب در شهرهای مختلف ایران در دسترس عموم می‌باشد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=53219

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!