9

سندی که کارفرما بودن رژیم صهیونیستی در پرونده حمید نوری را اثبات می‌کند

  • کد خبر : 59207
  • ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
سندی که کارفرما بودن رژیم صهیونیستی در پرونده حمید نوری را اثبات می‌کند
سندی مهم که اثبات می‌کند کارفرمای اصلی پرونده حمید نوری در سوئد به شکایت سازمان مجاهدین پیش برده می‌شود، رژیم صهیونیستی است

به گزارش پایگاه خبری مفاز، تصاویری از افسر موساد در اقلیم کردستان منتشر شده که او را در محیطی که پشت سرش تصاویر رهبران ایران و مقاومت و چهره های همسو با ایران، سپهبد سلیمانی، حاج احمد متوسلیان، هوگو چاوز، حمید نوری، محسن رضایی، عکسی از محسن رضایی در یک جمع که برخی افراد داخل عکس دورِ سرشان علامت قرمز کشیده شده و …. قابل مشاهده است.

فرزند حمید نوری در صفحه شخصی‌اش با انتشار این عکس نوشت: این تصویر به تازگی منتشر شده و دارای نکات حائز اهمیتی است. تصویر حمید نوری در اتاق کار افسر موساد در اربیل نشان می‌دهد که سوئد و سازمان مجاهدین تحت هدایت رژیم صهیون این پرونده را پیش می‌برند و کارفرمای اصلی، صهیونیست‌ها هستند.سندی که کارفرما بودن رژیم صهیونیستی در پرونده حمید نوری را اثبات می‌کند

روز گذشته هم تصاویر این افسر موساد با عباس یزدان پناه رئیس گروهک تروریستی و ضد ایرانی پاک منتشر شده بود.

پیش از این مجید نوری در گفتگویی با ایسنا اظهار کرده بود:

یکی از مشکلات همین رویه غلط بدون سند کار کردن است که توسط آنها باب شد در حالی که اگر نظیر این اتفاق در جمهوری اسلامی افتاده بود، تاکنون هزاران بار و به بهانه‌های مختلف تحریم می‌شد. سوئدی‌ها به‌جای این‌که دنبال سند و مدرک بروند، سراغ رسانه و پروپاگاندا رفتند و چهره عجیبی را از پدر من در رسانه‌های دنیا منتشر کردند. البته باید توضیح دهم که سوئدی‌ها در این جریان نقش پیاده‌نظام را داشتند و طراحان اصلی پروژه و ارباب بالاسری، افراد دیگر هستند اما سوئدی‌ها با این اقدامات‌شان توانستند رضایت کارفرمای خود را جلب کنند. آنها کاری کردند که حقیقت وارونه ارائه شود و کسی جرات این را نداشته باشد که بابت دروغ‌های منافقین تحقیق کرده یا سندی را مطالبه کند.

برخی برایم کامنت می‌گذارند که پدر شما مجرم است در پاسخ به آنها می‌پرسم چه مستنداتی در این‌خصوص دارید؟ جواب می‌دهند دادگاه محکوم کرده است! وقتی می‌گویم محتوای دادگاه را گوش داده‌اید که چه مستنداتی ارائه شده است؟ می‌گویند من نمی‌دانم؛ ولی مگر آنها اشتباه می‌کنند؟ در این موضوع نکته ظریفی وجود دارد؛ این‌که ما در زمینه رسانه ضعیف عمل کرده‌ایم. گروهی از مردم می‌گویند اصلا نمی‌خواهیم مستنداتی ارائه شود، یعنی همین‌قدر که اتهاماتی مطرح شده و روی آن کار رسانه‌ای انجام می‌شود، کافی است و مخاطب آن را می‌پذیرد. این موضوع خیلی خطرناک است و آن را به مسئولان گفته‌ام. به نظرم برخی از مسئولان ما خیلی به این امر بی‌توجه هستند.

این افراد رسانه را نمی‌شناسند و از این غافل هستند که ممکن است نظیر این اتفاق برای آنها هم رخ دهد. بعضا به برخی از مجریانی که با آنها صحبت کردم، ‌گفته‌ام به‌راحتی می‌توانند این کار را با شما هم انجام دهند، بنابراین اگر امروز بی‌خیال باشید، دردسرمان در آینده خیلی زیاد می‌شود؛ چراکه فردا با همین شیوه برای شما پرونده درست می‌کنند که مثلا شما در رسانه‌ای فعالیت داشتید. که فلان بود و به همین بهانه شما را دستگیر می‌کنند و ادامه ماجرا. من نمی‌دانم چند نفر می‌توانند مثل پدر من به مدت چهار سال و دو ماه در انفرادی دوام بیاورند. برخی مواقع از انفرادی تصویری منتشر می‌کنند که انگار هتل است و انفرادی نیست.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59207

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!