2

رئیسی در اوگاندا: کشورهای غربی با همجنس‌گرایی، به بنیان خانواده هجمه وارد می‌کنند

  • کد خبر : 52076
  • ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
رئیسی در اوگاندا: کشورهای غربی با همجنس‌گرایی، به بنیان خانواده هجمه وارد می‌کنند
کشورهای غربی با هجمه به بنیان خانواده، ترویج پدیده زشت همجنس‌گرایی، رواج افراطی‌گری و تروریسم‌پروری و استفاده ابزاری از حقوق بشر کشورهای مستقل را تحت فشار می‌گذارند که در این راستا گسترش تعاملات و همکاری‌های فرهنگی میان ایران و اوگاندا در مقابله با برنامه دشمنان دو ملت بسیار مثمرثمر خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه جمهوری اسلامی ایران و اوگاندا که بعد از ظهر چهارشنبه برگزار شد، ضمن تقدیر از مواضع این کشور در مقابله با افراط‌گرایی و تروریسم، نقطه اشتراک ایران و اوگاندا را ماهیت ضد استعماری انقلاب اسلامی و جنبش آزادی‌خواهانه و استقلال‌طلبانه این کشور دانست و گفت: کشورهای غربی با هجمه به بنیان خانواده، ترویج پدیده زشت همجنس‌گرایی، رواج افراطی‌گری و تروریسم‌پروری و استفاده ابزاری از حقوق بشر کشورهای مستقل را تحت فشار می‌گذارند که در این راستا گسترش تعاملات و همکاری‌های فرهنگی میان ایران و اوگاندا در مقابله با برنامه دشمنان دو ملت بسیار مثمرثمر خواهد بود.

پارلمان اوگاندا به‌تازگی با اکثریت آرا، قانونی علیه همجنس‌گرایی تصویب کرده که در برخی موارد آن، برای مرتکبان، مجازات اعدام در نظر گرفته شده است. در این قانون، برای مشارکت دادن افراد کم‌سن‌و‌سال ۲۰ سال زندان و برای متجاوز اصلی ۱۴ سال زندان در نظر گرفته شده است. طبق این قانون در موارد «همجنس‌گرایی تشدیدشده» قاضی می‌تواند حکم اعدام صادر کند. قانونگذاران اوگاندایی علت تصویب این لایحه را نگرانی از آینده مردم عنوان کرده‌اند.

سازمان ملل متحد و اتحادیه اروپا هر یک در بیانیه‌ای جداگانه اقدام پارلمان اوگاندا در تصویب این قانون را محکوم و مخالفت خود را با آن ابراز داشتند.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=52076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!