3
همسر نرگس محمدی:

خانواده مادری نرگس اکثراً از منافقین بودند که اعدام شدند

  • کد خبر : 55427
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۹:۵۴
خانواده مادری نرگس اکثراً از منافقین بودند که اعدام شدند
همسر نرگس محمدی در اظهاراتی گفته که «خانواده مادری نرگس اکثراً از مجاهدین بودند که اعدام شدند. پسرخاله‌های نرگس، پسرعمه‌هایش ... اکثرا اعدامی دارند.»

به گزارش پایگاه خبری مفاز، تقی رحمانی همسر نرگس محمدی در اظهاراتی گفته که «خانواده مادری نرگس اکثراً از مجاهدین بودند که اعدام شدند. پسرخاله‌های نرگس، پسرعمه‌هایش … اکثرا اعدامی دارند.»

کمیته نوبل نروژ روز جمعه ۶ اکتبر (۱۴ مهر) اعلام کرد جایزه سال ۲۰۲۳ خود را به نرگس محمدی، فعال حقوق بشر ایرانی!، اهدا می‌کند.

دبیر این کمیته که سخنان خود را به زبان فارسی و با عبارت «زن، زندگی، آزادی»، شعار نمادین اعتراضات ۱۴۰۱ ایران، شروع کرده بود گفت این جایزه به پاس مبارزه نرگس محمدی علیه «سرکوب زنان در ایران»! و تلاش او در راستای «ارتقای حقوق بشر و آزادی برای همگان!» داده می‌شود.

با نگاهی به جوایزی که کمیته صلح نوبل به برخی چهره ها داده می توان دریافت که این کمیته به شدت تحث تاثیر غرب و دشمنان ایران اسلامی است.

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به اقدام سیاسی تاکید کرد که کمیته صلح نوبل، اقدام به اعطای جایزه صلح به شخصی کرده که به دلیل نقض مکرر قوانین و ارتکاب اعمال مجرمانه محکوم شده است.

کنعانی همچنین تصریح کرده است که اقدام کمیته صلح نوبل، تحرکی سیاسی در راستای سیاست مداخله جویانه و ضد ایرانی برخی دولت‌های اروپایی از جمله دولت مقر کمیته نوبل بوده که نشان‌دهنده انحراف مأیوس کننده آن از اهداف اولیه آن و بهره برداری ابزاری از کمیته صلح است.

«گیلا گاملی‌ال»، وزیر اطلاعات دولت نتانیاهو از کسانی بود که بردن جایزه «صلح» نوبل را به نرگس محمدی تبریک گفت! و در پیامی به زبان فارسی نوشت: «امروز از شنیدن برنده شدن جایزه صلح نوبل نرگس محمدی خرسند شدم.»

نرگس محمدی یکی از محکومان فتنه سال ۸۸ سال است. وی ده سال مجازات حبس لازم الاجرا داشت که با استفاده از قانون کاهش مجازات حبس و موافقت دادگاه، میزان حبس وی یک سال و نیم کاهش پیدا کرد و با پایان محکومیت هشت سال و نیم حبس، از زندان آزاد شده بود.

وی در طول سال های محکومیتش همواره حاشیه ساز بوده و با دروغ پردازی ها سعی کرده به حاشیه سازی های خود ادامه دهد.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=55427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!