3

از قم تا واشنگتن؛ یک‌صدایی جریان شیرازی علیه مقاومت فلسطین

  • کد خبر : 59076
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۹:۳۰
از قم تا واشنگتن؛ یک‌صدایی جریان شیرازی علیه مقاومت فلسطین

به گزارش پایگاه خبری مفاز،جریان شیرازی که سال‌ها پیش مخالفت خود با آرمان قدس را در تغییر نام روز قدس به روز نصرتِ عسکریین عیان کرده بود، این بار در حماسه طوفان الاقصی هم‌صدا با اسلام آمریکایی به جای حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین، خود را پشت نقاب صلح و سازش پنهان نمود. اگر صفحه […]

به گزارش پایگاه خبری مفاز،جریان شیرازی که سال‌ها پیش مخالفت خود با آرمان قدس را در تغییر نام روز قدس به روز نصرتِ عسکریین عیان کرده بود، این بار در حماسه طوفان الاقصی هم‌صدا با اسلام آمریکایی به جای حمایت از مسلمانان مظلوم فلسطین، خود را پشت نقاب صلح و سازش پنهان نمود.

اگر صفحه محمد توحیدی در شبکه اجتماعی ایکس را در روزهای اخیر نگاهی بیاندازید، خواهید دید که این به ظاهر عالم دینی شیعی معمم توییتی را برای تجلیل از محمد بن زاید و افتخارات و دستاورهای اماراتی‌ها می‌زند، توییت دیگر خود را به حمله علیه حماس و مردم مقاوم فلسطین و حمایت از اسرائیل اختصاص می‌دهد. برخی توییت‌های وی از جمله مطالب مرتبط با سخنرانی اخیر وی در ماه سپتامبر در واشنگتن در یک اجلاس یهودی، توسط روزنامه صهیونیستی جروزالم پست هم بازنشر داده شده است.

جریان شیرازی در رویکردهای رسانه‌ای خود رفتاری دوگانه دارد. رسانه های این خط و رهبران آن در ایران، تأکید ویژه بر سنی‌ستیزی از خود بروز می دهند و در عمل هواداران خود را نیز به این سمت سوق داده‌اند. عدم حمایت از مردم مظلوم فلسطین با همین رویکرد سنی‌ستیزانه از سوی وابستگان به این جریان توجیه می‌شود. اما رویکرد نمایندگان جریان شیرازی در اروپا و آمریکا کاملا متفاوت است. آنها در اروپا و آمریکا در کنار افرادی که در داخل ایران به عنوان دشمن معرفی می‌شوند، یعنی اهل سنت و یهودیان قرار می‌گیرند، روابط دوستانه علنی و رسانه‌ای دارند و پروژه‌های مشترک با عناوین چشم‌نوازی همچون «صلح جهانی» و «همزیستی مسالمت‌آمیز» انجام می‌دهند!

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59076

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!