5

پاکستان، قربانی تکفیر و تفرقه

  • کد خبر : 59252
  • ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۹:۵۵
پاکستان، قربانی تکفیر و تفرقه
شیعیان پاکستان بعد از ایران بیشترین تعداد شیعیان جهان ...

به گزارش پایگاه خبری مفاز، تصویر فوق، سفر حضرت آقا به کشور پاکستان _ دی‌ماه ۱۳۶۴ / استقبال شیعه و سنی و شعارهای “مرگ بر آمریکا” “مرگ بر اسرائیل” “زنده باد انقلاب” “درود بر خمینی سلام بر خامنه‌ای” (روزنامه جمهوری اسلامی، شماره ۱۹۲۲)

کشوری با ۹۸ درصد مسلمان، سال ۱۹۴۷ از هند جدا شد و سال ۱۹۷۱ بنگلادش نیز از پاکستان جدا شد. استکبارستیز، اهل وحدت، زخم‌خورده تفرقه و تکفر. علت وحدت و محبت شیعه و سنی، پراکندگی عجیب شیعیان در سطح کشور است.

بخشی از بیانات امام خامنه‌ای درباره پاکستان، معطوف به اصل دینی وحدت:

به ملّت برادرمان پاکستان هم این سفارش را مؤکّداً می‌کنیم نگذارند بعضى از روحانی‌نماها و وعّاظ وابسته‌ی به دربارها و استکبار جهانى، با طرح شعارهاى تفرقه‌انگیز ‌-که بعضاً مشاهده می‌شود- بین برادران اختلاف بیندازند. ۱۳۶۸/۰۷/۱۹

ملت‌ پاکستان‌ اعم‌ از شیعه‌ و سنی‌ برادر ملت‌ مسلمان‌ ایران‌ است‌ اما گروه‌ افراطی‌ ضد‌شیعه‌ که‌ با هدایت‌ بیگانگان‌ در داخل‌ پاکستان‌ فعالیت‌ می‌کنند در تلاش‌ هستند تا به‌ وحدت‌ و برادری‌ دو ملت‌ آسیب‌ وارد کنند… ملت‌ مسلمان‌ پاکستان‌ رابطه‌ بسیار مستحکمی‌ با اسلام‌ دارد و ارتباط و آمیختگی‌ مسئولین‌ کشور پاکستان‌ نیز با اسلام‌ خوب‌ است‌ و تجربه‌ نشان‌ می‌دهد که‌ موفقیت‌ هر دولتی‌ در این‌ کشور به‌ میزان‌ دلبستگی‌ او به‌ اسلام‌ و احترام‌ نسبت‌ به‌ شعائر اسلامی‌ بستگی‌ داشته‌ است.

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!