4

ویتالی میلونوف: عبارت «تروریست مسیحی و اسلامی» از رسانه های روسیه حذف شود

  • کد خبر : 913
  • ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
ویتالی میلونوف: عبارت «تروریست مسیحی و اسلامی» از رسانه های روسیه حذف شود

نماینده دومای دولتی روسیه خواستار جلوگیری از به کار بردن عبارت «تروریست مسیحی و اسلامی» در رسانه‌ها و انتشارات این کشور شد.

به گزارش مفاز؛ ویتالی میلونوف، نماینده دومای دولتی روسیه (از حزب روسیه واحد) در نامه‌ای خطاب به میخائیل سیسلاوینسکی رئیس آژانس فدرال چاپ و ارتباطات جمعی خواستار جلوگیری از به کار بردن عبارت «تروریست مسیحی و اسلامی» در رسانه‌ها و انتشارات این کشور شد.

در این خطابه آمده است: از شما تقاضا دارم که استعمال عبارت تروریسم مسیحی و تروریسم اسلامی را در رسانه‌های گروهی و انتشارات فدراسیون روسیه ممنوع اعلام نمائید.

ویتالی میلونوف همچنین خاطرنشان شد: اقلیت لیبرال مستبد، که در رسانه‌های گروهی تاثیر و نفوذ دارند در تلاش هستند که اصطلاحات بدبینانه و خطرناک مرتبط با تعلق مذهبی و ظهور افراطی‌گری را به جامعه ما تحمیل کنند.

این نماینده دومای دولتی بر این باور است که تحمیل ترکیبات کذب باعث تحریک و شعله‌ور شدن تفرقه مذهبی و عدم تحمل جامعه خواهد شد. وی تاکید نمود: این اقدامات، مغرضانه یا سهوا، نه تنها با واقعیت مطابقت ندارد، بلکه مغایر با قوانین فدراسیون روسیه می‌باشد. در خوشبینانه‌ترین حالت، این امر باعث بی‌ثباتی شهروندی در کشور می‌شود.

ویتالی میلونوف در پایان افزود که غنای فرهنگی و میراث تاریخی روسیه در کل بر پایه اصول مسیحیت، اسلام، یهودیت و بودایی بنا شده است. وی تاکید کرد: مرتبط نمودن دین و تروریسم کذب و انحراف است که نیازمند اطلاع رسانی نگرش صحیح از سوی دولت می‌باشد.

ویتالی میلونوف نماینده دومای دولتی روسیه در این رابطه، با درخواست اصلاح و پیگیری این موضوع، همچنین به دادستانی کل فدراسیون روسیه مراجعه نموده است.

مهر

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!