5

ناراحتی روزنامه شرق از اعدام تروریست‌ها + عکس

  • کد خبر : 59503
  • ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
ناراحتی روزنامه شرق از اعدام تروریست‌ها + عکس
خبرنگار و کانال تلگرامی روزنامه شرق همنوا با رسانه‌های ضدانقلاب چهار تروریست ماموریت یافته از رژیم صهیونیستی برای بمب‌گذاری در اصفهان را تطهیر کردند.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، صبح امروز چهار تروریست عضو گروهک کومله که با هدایت صهیونیست‌ها برای بمب‌گذاری در اصفهان وارد کشور و شناسایی شده بودند، بعد از مراحل قانونی به مجازات خود رسیده و اعدام شدند.

این درحالی است که در چند روز گذشته رسانه‌های ضدانقلاب از جمله بی بی سی فارسی سعی در سفیدشویی و تطهیر این افراد داشت و آنان را با اصطلاح دروغین «فعال سیاسی کُرد» مورد اشاره قرار می‌داد. جالب اینجاست که اعضای این گروهک تروریستی و تجزیه طلب در برنامه‌های مختلفی که در رسانه‌های ضدانقلاب حضور یافته بودند به طور کاملا آشکارا از عضویت افراد مذکور در گروهک تروریستی کومله سخن گفته بودند.

این چهار نفر در اعترافات خود به طور دقیق نسبت به عملیاتی که قرار بود انجام بدهند توضیح داده‌اند و فیلم ها و تجهیزات انفجاری که این افراد سعی داشتن داخل مبلمان وارد کارخانه تولید تجهیزات وابسته به وزارت دفاع در اصفهان کنند، موجود است و تروریست‌های اعدام شده نیز در این فیلم‌ها توضیحات لازم برای اقداماتی که قرار بود انجام شود را روی تجهیزات کشف شده ارائه می‌دهند.

ناراحتی روزنامه شرق از اعدام تروریست‌ها+عکس

نکته اساسی اینجاست که قرار بود چاشنی این مواد انفجاری که وارد کارخانه وزارت دفاع شده نیز با فناوری ماهواره‌ای توسط صهیونیست‌ها فعال و انفجار و تخریب صورت گیرد.تطهیر تروریست‌های کومله توسط کانال روزنامه شرق

 

ناراحتی روزنامه شرق از اعدام تروریست‌ها+عکس
با همه این اوصاف و ماموریتی که این افراد از سوی رژیم صهیونیستی داشتند، روزنامه شرق روی خروجی کانال تلگرامی‌اش این افراد را با عبارت «زندانی سیاسی کُرد» خطاب کرد! البته کانال این روزنامه بعد از انتقاد کاربران شبکه های اجتماعی مجبور به حذف این پست شد.

هفته گذشته نیز روزنامه شرق در گفت‌وگو با وکیل «محمد قبادلو» که در جریان اغتشاشات سال گذشته با خودرو خود به سمت ماموران نیروی انتظامی حمله کرده بود و باعث شهادت یک مامور و جراحت چند تن دیگر شد، مباحث خلاف واقعی را از پرونده این فرد پس از اجرای حکم اعدام وی منتشر کرد که مورد سوء استفاده رسانه‌های بیگانه قرار گرفته بود.

از سوی دیگر، یکی از خبرنگاران روزنامه شرق به عنوان «دبیر گروه جامعه» این رسانه فعالیت می‌کند در پستی که در شبکه اجتماعی خود منتشر کرده است با حالت سوگواری از اعدام این 4 تروریست کرد، یاد کرده است!

ناراحتی روزنامه شرق از اعدام تروریست‌ها+عکس

وی پیش از اعدام این چهار تروریست اعلام کرده که «خوابم نمی بره، چند دقیقه دیگه چهار نفر از ما کشته میشن».

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=59503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!