0

چاپلوسی بهائیت برای چهره‌های بدنام رژیم صهیونیستی

  • کد خبر : 48832
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
چاپلوسی بهائیت برای چهره‌های بدنام رژیم صهیونیستی
یکی از برنامه‌های وابسته به سرویس رسانه‌ای فارسی بهائی از «اسحاق رابین» نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس به عنوان برنده جایزه صلح نوبل تعریف و تمجید کرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، تشکیلات بهائیت در یکی از برنامه‌های وابسته به سرویس رسانه‌ای فارسی بهائی، ۱۶ اردیبهشت در برنامه‌ای تحت عنوان «معماران صلح» از «اسحاق رابین» نخست وزیر سابق رژیم اشغالگر قدس به عنوان برنده جایزه صلح نوبل تعریف و تمجید کرد.

رژیم صهیونیستی که با توسل به خشونت، نیرنگ و حمایت غرب، سرزمین فلسطین را اشغال و مردم آن را آواره کرده، در زمان نخست وزیری «اسحاق رابین» با حیله و منّت گذاشتن بر مردم فلسطین، طی پیمان «اسلو» در بخش کوچکی از این سرزمین اشغال شده، اجازه تاسیس «تشکیلات خودگردان» را داده بود.

سازمان ملل نیز بلافاصله به «اسحاق رابین»، «شیمون پرز» وزیر خارجه وقت این رژیم و «یاسر عرفات» رئیس تشکیلات تازه تاسیس خودگردان، جایزه صلح نوبل داد.

این رسانه بهائی از کسی تمجید می‌کند که بیشتر عمرش را به عنوان فرمانده در ارتش یک رژیم قاتل فعالیت داشت و خود تشکیل گروه‌های تروریستی در خاک سوریه و لبنان جهت کشتار مردم را از افتخاراتش بر می‌شمارد.

تشکیلات بهائیت که سال‌ها در برابر قتل‌عام مردم فلسطین توسط حاکمان رژیم سفاک صهیونیستی سکوت کرده، اینک با مجیزگویی از چهره‌های بدنام صهیونیسیت، حقیقت واقعی این فرقه را آشکار می‌کند.

چنین تملق‌گویی از جانب بهائیت، در حقیقت تشکر از خدمات و کمک‌های بی‌دریغ این رژیم فاسد بوده و نشانگر پیوندی است که میان فرقه‌ای باطل و منحرف و حکومتی تروریست و قاتل وجود دارد.

 

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=48832

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!