1

سلطنت طلبان درصدد دین سازی برای فرقه بهاییت

  • کد خبر : 807
  • ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
سلطنت طلبان درصدد دین سازی برای فرقه بهاییت

شبکه سلطنت‌طلب پارس در برنامه‌های خود حمایت از فرقه ضاله بهاییت را الویت دانسته و تلاش برای دین سازی جهت فرقه را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش مفاز؛ این شبکه سلطنت طلب بعد از خدماتی که اربابان آنها  در برنامه‌های حمایتی خود از فرقه بهاییت داشتند، در تلاش است ابتدا ادیان الهی را به سبک خود تخریب نماید و بعد این مذاهب آسمانی را همراه با خشونت و جنگ تبلیغ و به مخاطبان معرفی کند. به عنوان نمونه در برنامه تخریبی شبکه‌های حامی تشکیلات فرقه‌ای مانند کانال ماهواره‌ای فارسی‌زبان پارس، ادیان توحیدی را به ایجاد و شیوع تفرقه و خشونت محکوم می‌نمایند.

هدف از این برنامه‌های ضد دین، علاوه بر مواردی که در بالا به آن‌ها اشاره شد، «دین سازی برای فرقه‌ها» است. کپی‌برداری از آموزه‌های ادیان الهی برای موجه نمودن فرقه‌ها و بستن نام دین برای این جریان‌های انحرافی از مهم‌ترین اهداف این برنامه‌ها است.

در همین راستا و به‌تازگی در برنامه «بازتاب» که در شبکه سلطنت‌طلب پارس پخش‌شده است به همین موضوع و بررسی دیدگاه ادیان مختلف نسبت به خشونت و قیاس آن‌ها با فرقه ضاله بهاییت پرداخته‌شده است.

در قسمتی از این برنامه چنین آمده است:

«ادیان مدعی آرامش در جهان هستند برای سعادت و رفاه عالم انسانی ظاهر می‌شوند، اما بعضی از آن‌ها از همان سال‌های ابتدایی پیام خودشان را با خشونت و جنگ گسترش می‌دهند و با توجه به انکار سایرین به اختلافات دامن می‌زنند و درنهایت هم خودشان به تفرقه و خشونت درونی تن می‌دهند.»

لازم به ذکر است بعد از بیان این موارد نوبت به تبلیغات مثبت و بزرگ‌نمایی برای فرقه شروع می‌شود، و دراین‌باره چنین گفته می‌شود:

«چون در آیین بهایی ما باور به تکامل تدریجی ادیان داریم، یکی از جنبه‌های این باور هم این است که بپذیریم بشر در طول تاریخ آمده و از جایی که آغاز کرده پر از خشونت و تندی و جنگ و خونریزی بوده و به‌تدریج در طول تاریخ است که به دلیل آمدن این ادیان یک مقداری این خشونت را کمتر و کمتر می‌کند.»

در اینجا به گوشه‌ای از جنایات همین فرقه مدعی صلح به‌صورت تیتر وار می‌پردازیم:

* یکی از اولین قتل‌های سران بهاییت قتل میرزا اسدالله دیان است. میرزا اسدالله دیان از بابیان «حروف حیّ» بود و بسیاری از اسرار پیدایش بابی‌گری را می‌دانست. او به دستور میرزا حسینعلی بهاء به قتل رسید.

* در میان قتل‌های متعدد و فراوان بهاییان، به‌ویژه باید به قتل حاج شیخ زکریا نصیر الاسلام اشاره کرد. حاج شیخ زکریا انصاری دارابی، ملقب به نصیر الاسلام، از سران مجاهدینی بود که به فتوای حاج سید عبدالحسین مجتهد لاری به جهاد با استعمار انگلیس و عوامل داخلی ایشان دست زدند و در این زمینه سهمی بزرگ داشتند.

* قتل سید ابوالحسن کلانتر سیرجان

* قتل محمد فخار

* واقعه ابرقو (ورقی دیگر از فجایع بهاییت)

پرواضح است فرقه‌هایی مانند بهاییت با همه اعمال و جنایاتی که مرتکب شده‌اند به دنبال هویتی دینی برای خود هستند تا به این وسیله بتوانند گناهان خود را بانام دین پوشش دهند و در گمراه کردن افراد مختلف پیروز و توانمند باشند.

دیده بان

 

 

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!