1

دوره جریان شناسی نحله های انحرافی در شهر ری برگزار شد

  • کد خبر : 785
  • ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۱
دوره جریان شناسی نحله های انحرافی در شهر ری برگزار شد

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری از برگزاری دوره جریان شناسی نحله های انحرافی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مفاز؛ دوره آموزش ضمن خدمت با موضوع پرسش و پاسخ اعتقادی با گرایش جریان شناسی نحله های انحرافی با همکاری فرمانداری ویژه شهرستان ری و اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان و با حضور کارشناسان دستگاه های اجرایی و شورای هیئات مذهبی و کانون مداحان در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

وی افزود: نظام شیعی ایران همواره مورد تهاجم غرب و استعمار قرار داشته و آن ها سعی داشتند، از طرق گوناگون به شیعه علوی ضربه وارد کنند، این اقدامات در دوران صفویه شدت گرفت، اما روحانیون همواره با شیوع این افکار منحرف مبارزه کردند، ولی دشمنان هرگز از ضربه زدن به تفکر شیعی نا امید نشده و دست بر نداشتند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ری با بیان این که نحله های کمونیسم، بهائیت، لائیک، لژفرماسیون، طرفداران غرب، حزب توده، حزب خلق و از این قبیل، گوشه ای از تلاش استعمار برای به انحراف کشاندن اعتقادات مردم است.

کنگرلو افزود: از این رو باید همه، به ویژه روحانیون و کارشناسان مذهبی هوشیار بوده و در برابر این انحرافات بایستند و این دوره های ضمن خدمت در جهت آگاه سازی و جریان شناسی و ارتقاء سطح دانش برگزار شد.مهر

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=785

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!