2

دست بهائیت از آستین فرهاد ظریف در آمد

  • کد خبر : 44604
  • ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
دست بهائیت از آستین فرهاد ظریف در آمد
فرهاد ظریف بازیکن سابق والیبال درحالی به حضرت زهرا (ع) جسارت کرد که برخی رسانه‌ها، از بهائی بودن همسر او خبر دادند. اما گذشته از سابقه توهین نوشتاری، گفتاری و عملی فرقه بهائیت؛ توهین به مقدسات دیگر ادیان و مذاهب خصوصاً شیعه، با هدف تخریب، برای بالا بردن خود و بنا کردن نمادهای بهائی روی آن‌ها صورت می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری مفاز، در تاریخ 24 دی ماه 1401 خبرگزاری قوه قضائیه جمهوری اسلامی از صدور حکم جلب فرهاد ظریف بازیکن سابق والیبال خبر داد. به دستور علی صالحی دادستان تهران، حکم جلب فرهاد ظریف به دنبال انتشار استوری اینستاگرامش در توهین به مقدسات، صادر شد.[1]

اما جسارت به حضرت زهرا (سلام الله علیها) توسط فرهاد ظریف در حالی صورت گرفت که برخی رسانه‌ها، از بهائی بودن همسر او خبر دادند و در تحلیل خود نوشتند: «مجموعه اطلاعات و نشانه‌های موجود از جمله بهائی بودنِ همسر فرهاد ظریف، روشن می‌کند که پشت پرده‌ی فحاشی به مقدسات شیعه؛ کینه‌ی تاریخیِ بهائیت نهفته است.»[2]

اما آیا فرقه بهائیتی که از نیکی با پیروان ادیان و احترام به عقاید دیگران دم می‌زند؛[3] سابقه توهین به مقدسات ادیان الهی به ویژه اسلام را دارد؟! از طرفی، چه دلیلی برای این کار دارد؟!

اول: توهین‌های فرقه بهائیت به مقدسات دیگر ادیان و مذاهب (خصوصاً شیعه)، به این مورد محدود نشده و این فرقه سابقه توهین زبانی و عملی به مقدسات را در کارنامه دارد.

پیشوای فرقه بهائی، یهودیان را به میمون تشبیه [4] و دین مسیحیت را تاریکی خوانده [5] و برگزار کنندگان جشن میلاد حضرت مسیح (علیه السلام) را افرادی بی‌شعور خطاب کرده است.[6] رهبران فرقه بهائیت در توهین به مقدسات اسلامی به ویژه شیعیان نیز سنگ تمام گذاشته‌اند. پیشوایان بهائی شیعه را شنیعه خوانده و از شیعیان به پست ترین حزب و امّت تعبیر کرده‌اند.[7] آنان همچنین باور شیعیان به امام دوازدهم را زیر سؤال برده و با تعابیری نظیر مجهول، مجعول، ترسو و… از حضرت مهدی (عجّل الله تعالی فرجه الشریف) یاد کرده‌اند.[8]

اما توهین و جسارت بهائیت به مقدسات شیعه و شیعیان، محدود به جنبه نوشتاری و گفتاری نشده و این فرقه بر خلاف ظاهرسازی‌‎ها، به تمسخر، توهین و تخریب نمادهای شیعه هم پرداخته است. به آتش کشیدن خیمه‌های امام حسین (علیه السلام) در ماجرای فتنه سال 1388 ش، رقص در شب شهادت امام صادق (علیه السلام) مقابل مسجد، ساخت ترانه توهین آمیز به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجلّ الله تعالی فرجه الشریف) نمونه‌هایی از گستاخی و بی‌پروایی تشکیلات بهائیت نسبت به مذهب شیعه است.[9]

دوم: اما علّت توهین، جسارت و دشمنی فرقه بهائیت با دیگر ادیان، خصوصاً مذهب شیعه، از دو جهت است:

الف: یک جنبه‌ی آن اینست که پیامبرنمای بهائیت با دعوت به خروج شیعیان از مذهب شیعه در صورتی که حتی اگر بهائی نمی‌شوند [10] نشان داده که اولویت رسالتش نه هدایت، بلکه تلاش برای برچیدن مذهب شیعه بوده است.

ب: بهائیت برای بالا کشیدن باورهایش، خود را ناچار به تخریب مقدسات و نمادهای دیگر ادیان، برای بنا کردن نمادهایش روی آن‌هاست. به عبارتی تا زمانی که الگوی زن مسلمان و ایرانی حضرت فاطمه (سلام الله علیها) باشد، دیگر بهائیت نمی‌تواند از قرة العین الگوسازی کند. به همین جهت فرقه بهائیت خود را محتاج به تخریب الگو و نمادهای تقدس دیگر ادیان می‌بیند.

اما آیا مردم نجیب ایران می‌دانند که بهائیت تلاش دارد تا در کنار توهین به حضرت فاطمه زهرا (علیهاالسلام) اسوه کمال، وفا، علم، حیا و…، از زنی فاجره و تروریست، یعنی قرة العین بابی در ایران الگوسازی کند![11] و این‌بار دست بهائیت از آستین فرهاد ظریف بیرون زده است.

پی‌نوشت:
[1]. خبرگزاری میزان، تیتر خبر: دادستان تهران دستور جلب ملی پوش سابق والیبال را در خارج از کشور به دلیل توهین به مقدسات صادر کرد، کد خبر: 4595587، تاریخ انتشار: 24 دی 1401.
[2]. خبرگزاری اقتصاد سالم، تیتر خبر: اهانت به فاطمه س برخلاف واقعیتهای تاریخی ست، کد خبر: 59340، مورخ: 26 دی ماه 1401.
[3]. ر.ک: حسینعلی نوری، اقدس، نسخه الکترونیکی، ص 137.
[4]. ر.ک: خلیل شهیدی، خاطرات خلیل، نسخه خطی، ص 123.
[5]. ر.ک: روحیه ماکسول، گوهریکتا، ترجمه ابوالقاسم فیضی، نسخه الکترونیکی، 332-332.
[6]. ترجمه، Tablets of Abdu’l-Baha، (به نقل از کانال‌های تبلیغی بهائیت)، ج 2، ص 295.
[7]. ر.ک: حسینعلی نوری، اشراقات (الواح مبارکه حضرت بهاءالله جلّ ذکره الأعلی شامل اشراقات و چند لوح دیگر، خط نستعلیق، افست از از چاپ سنگی، بی‌تا، ص 162-161 و 279.
[8]. جهت مطالعه بیشتر، بنگرید به مقاله: شیوه غیراخلاقی استدلال بهائیان در روایت ام هانی ثقفیه
[9]. جهت مطالعه بیشتر، بنگرید به مقالات: نقش بهائیت در شکل‌گیری عاشورای 88 ؛ رقص یک دختر بهایی در شب شهادت امام صادق(ع)(link is external) ؛ اعلان جنگ تشکیلات بهائیت علیه جامعه اسلامی ایران
[10]. ر.ک: اشراق خاوری، مائده آسمانی، بی‌جا: مؤسسه ملّی مطبوعات امری، 129 بدیع، ج 4، ص 141.
[11]. جهت مطالعه بیشتر، بنگرید به مقاله: توهین بهائیان به مهسا امینی

لینک کوتاه : https://mafaz.ir/?p=44604

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

error: Content is protected !!